Gå til innhold

Deppa av pillene


Gjest deppa5

Anbefalte innlegg

Gjest deppa5

Jeg staret med Cipralex før jul fikk masse bivirkninger så de måtte jeg slutte på.

Nå har jeg tatt opp Zoloften som jeg tokk sammen med Tolvon før, tar 100 mg men jeg syntes jeg blir mer og mer deppa dag for dag, jeg sov til og med til klokka ringte i dag og det har jeg ikke gjort siden jeg sluttet på Tolvoen selv om jeg tar imovane hver deg.

Er det normalt og bli mer deppa før en bli bedere igjen.

Takker for svar på dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kizza1365380506

Jeg vet ikke om du blir mer deppa men kanskje virkningen av cipramilen gir seg samtidig som du må bygge opp med zoloften. Kan kanskje høres logisk ut.

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke om du blir mer deppa men kanskje virkningen av cipramilen gir seg samtidig som du må bygge opp med zoloften. Kan kanskje høres logisk ut.

Mvh

Det tar som oftest en stund før zoloft'en begynner å virke. Sånn ca 3-6 uker må en nok regne med, tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tatt de nå i 4 dager.

Da vil det nok ta litt tid før de virker skikkelig - om du kun har brukt zoloft i 4 dager.

Bruker zoloft selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg holder på utdanne meg te sykepleier å så vitt eg vet, blir du først være å så være å så bedre. det at du blir være er ett tegn på at de virker, er du ikke bedre innen 2-3 uker må du kontakte legen, LYKKE TIL!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...