Gå til innhold

Bondevik sin nyårstale


Olsen2003

Anbefalte innlegg

I kveld fekk vi igjen høyra Bondevik sine fagre ord om stoda i Noregs land. Etter å ha høyrd nyårstalen tenke eg; trur han verkeleg på det han seier sjølv?

Kvifor tek Bondevik ordet menneskjerettar i sin munn? Har han ikkje skamvett?

Har han gløymd dei sjuke som sett innesperra i fengsla og på Ila og Bretvedt konsentrasjonsleir? Han seier i sin nyårs tale at vi må hugsa dei narkomane. Kvifor gjer han dei ikkje status som sjuke, men behandlar dei som kriminelle?

Hjelpeapparatet har vist ein enorm vekst skryt Bondevik uhemma i talen sin. Utbygginga innan psykiatrien går som planlagd. Pasientane derimot merkar berre mindre tilbod, men sjukepleiarane og legane sine lønningsposar er det einaste som svulmar opp.

Bondevik bekymrar seg for terroristane. Kanskje litt rart når han sjølv hussar fleire internasjonalt kjende terroristar i kommunale leilegheiter i hovudstaden. Men det som amerikanarane og europearane definerar som terroristar har Dørum eit litt anna syn på. Krekar verkar som ein hyggeleg bestefar tenker Dørum og han er sikkert ikkje den einaste som ikkje likar jødar og amerikanarar.

Våre snart 15 000 sprøytenarkomane betalar terroristane nærare 2000 kroner kvar dag. 30 millionar kroner kvar dag går i ulike terrorist organisasjonane sine lommar.

No har eg ikkje detalj kunnskapar om Bondevik si sjukehistorie, men det verkar på meg som han får svært så sterke doseringar av medisinar. Korleis kan han elles komma med slike hykleriske utsegner? Det overraskar vel ingen av Bondeviks ofre at han kan uttrykke slike hykleriske utsegner, det som er skuffande er at nærare 11% av befolkninga trur på Bondevik.

www.svik.org/menneskerett.htm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Enkelte religiøse mennesker har en lei tendens til å hykle ....

Hei Olsen2003

Jeg så ikke talen så jeg vet ikke hva han sa. Men kan vi ikke i alle fall her inne på Psykiatri forum slippe at folks meninger blir koblet til deres evt medisinbruk. Det er veldig mange av oss her inne som tar medisiner!

Jeg synes også Bondevik skal få kredit for sin åpenhet rundt sin sykdom - det har gjort utrolig mye for syke folk. Uansett hva man ellers måtte mene om hans politikk.

Please!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...