Gå til innhold

hilfe...


Gjest kariannebra

Anbefalte innlegg

Gjest kariannebra

Jeg er ei jente som vært svært syk nå i 1år med alvorlig depresjon, svimmelhet, tåkesyn, et veldig press i hodet og øyne, flashbacks og en følelelse av å bli "gal"..men dette har de siste 14 dagene blitt helt uutholdelig.

..de ovennevnte sympotemene startet umiddelbart etter at jeg begynte å bruke Edronax, som skulle hjelpet meg bort fra den moderate depresjonen jeg har hatt i 4 år, men som heller gjorde den verre.Sliter med en enorm selvbebreidelse fordi jeg brukte dette legemiddelet som jeg føler har fullstendig ødelagt mitt liv...i tilllegg til at jeg nok ikke er ferdig med tidligere traumatiske episoder. Alt er en evig ond sirkel!

Har noen noen forslag til hva jeg skal gjøre..??Andre erfaringer med edronax?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...