Grip Skrevet 5. januar 2004 Skrevet 5. januar 2004 Leste du hovedinnlegget? Og videre lenken? Skjønner at jeg lever et beskyttet liv, hvor kommer disse eklingene fra? Nei, si det. Menn lever i et konstant krysspress mellom de hormonelle drifter og de borgerlige krav som settes. Mange har vansker med å mestre dette, og blir gjerne kunder i slike eskorteforum. For oss som har et avklart forhold til moral og etikk, er det jo mindre problematisk. Jeg får for øvrig mer og mer sans for en beskyttet tilværelse. Den har mange fordeler. 0 Siter
favn Skrevet 5. januar 2004 Skrevet 5. januar 2004 Nei, si det. Menn lever i et konstant krysspress mellom de hormonelle drifter og de borgerlige krav som settes. Mange har vansker med å mestre dette, og blir gjerne kunder i slike eskorteforum. For oss som har et avklart forhold til moral og etikk, er det jo mindre problematisk. Jeg får for øvrig mer og mer sans for en beskyttet tilværelse. Den har mange fordeler. Her er det snakk om menn som legger ut om og diskuterer eskortepikene og deres tjenester. Noe så usmakelig skal man lete lenge etter. 0 Siter
Grip Skrevet 5. januar 2004 Skrevet 5. januar 2004 Her er det snakk om menn som legger ut om og diskuterer eskortepikene og deres tjenester. Noe så usmakelig skal man lete lenge etter. Jaja...fikk ikke med meg alt, skjønner du. Går ikke inn på slike nettsteder vanligvis, heller ikke nå. 0 Siter
favn Skrevet 5. januar 2004 Skrevet 5. januar 2004 Jaja...fikk ikke med meg alt, skjønner du. Går ikke inn på slike nettsteder vanligvis, heller ikke nå. Det vet jeg du ikke gjør, kjære. Du er jo Mann! 0 Siter
Grip Skrevet 5. januar 2004 Skrevet 5. januar 2004 Det vet jeg du ikke gjør, kjære. Du er jo Mann! Ved Gud, Kvinne..Vet du ikke at jeg er svak for slikt? 0 Siter
favn Skrevet 5. januar 2004 Skrevet 5. januar 2004 Ved Gud, Kvinne..Vet du ikke at jeg er svak for slikt? Jeg vet. 0 Siter
Jake1365380469 Skrevet 5. januar 2004 Skrevet 5. januar 2004 Hva med å la de være i fred? De er vel tross alt voksne mennesker, som gjør dette frivillig? 0 Siter
Sør Skrevet 5. januar 2004 Skrevet 5. januar 2004 Hva med å la de være i fred? De er vel tross alt voksne mennesker, som gjør dette frivillig? Selvsagt er prostitusjon helt "frivillig": http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/oslo/article.jhtml?articleID=689654 0 Siter
shandy Skrevet 9. januar 2004 Skrevet 9. januar 2004 Vi har neppe bruk for deg. Nå var det vel ikke deg jeg spurte, men nuvel. "Vi"(du og henne - teskje) er vel neppe det samme som gyrken. Fortsett din virksomhet, du er sikkert like uspiselig der. For sikker hets skyld, burde du legge ut "eplekake" Hahahahahahahahah 0 Siter
Lionn Skrevet 24. januar 2004 Skrevet 24. januar 2004 Nå var det vel ikke deg jeg spurte, men nuvel. "Vi"(du og henne - teskje) er vel neppe det samme som gyrken. Fortsett din virksomhet, du er sikkert like uspiselig der. For sikker hets skyld, burde du legge ut "eplekake" Hahahahahahahahah Å, så fint og tåkete du snakker, di førkje. Vil du ha eplekaken en gang til? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.