Gå til innhold

Godt Nytt År alle sammen!

Anbefalte innlegg

Kjære alle sammen!

Så er det nytt år, med nye, blanke ark og masse muligheter for noen og enhver til å jobbe med nyttårsløfter og sette seg mål. Det føles greit å gjøre opp status sånn en gang i året, synes jeg. Men det virker som jeg hvert år tenker at NESTE ÅR - da MÅ det bli mye bedre?

Så det er mitt nyttårsønske - at vi alle skal få et fabelaktig år i 2004, for det har vi jammen fortjent!!!!

Savner å være her inne, savner gode, gamle nick og venner. De som kjenner meg har sikkert lagt merke til at jeg ikke har skrevet her inne på lenge. Grunnen er at sønnen min ble hardt skadd i en trafikkulykke i oktober, og siden har alt dreiet seg om han - selvfølgelig!

Han kjørte motorsykkel, og ble kjørt rett ned av en bil som kom ut fra en bensinstasjon i stor fart. Blant annet ble høyre lårbein kappet rett av. Han er bedre nå, har lært å gå igjen, men foten er lam. Dessverre. Men han er tapper og modig, og tar det egentlig veldig bra. Jeg er så stolt av ham! Og vanvittig glad i ham!!

Så jeg har vært helt knust, folkens, og derfor har jeg ikke hatt krefter til å stikke innom her i høst.

En slik hendelse gjør noe med en - han kunne blitt drept hvis det hadde kommet en bil imot dem. Husk å aldri gå fra de du er glad i som uvenn - du vet aldri hva som skjer rundt neste sving...

Og dere - la oss klage litt mindre og tåle litt mer! La oss bli litt modigere og tørre mer! Det skal i hvert fall jeg gjøre!

Varm klem fra sliten Grete

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/131423-godt-nytt-%C3%A5r-alle-sammen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

cathinka1365380177

Kjære Grete..

Kjempetrist å høre om sønnen din. Forstår veldig godt det har vært/er tøffe tider!

Ønsker det beste for dere i 2004!

Sier som de andre har sagt : sønnen din er heldig som har deg!

Du er et flott menneske!

Stå på!

Varme klemmer

Ønsker deg helt klart ett Godt nytt år Grete..og jeg tror du får alt det her til å gå bra.Du har ett pågangsmot jeg mange ganger har misunt deg..og du gir ikke opp nå heller.Styrke kalles det,men husk det er også stryke å være den som trenger støttes noen ganger.

Sender varme tanker over til deg og dine..

Gjest Gamlebarbie

Kjære Dixi min. Så synd å høre om sønnen din. Ikke så kjekt å starte året slik. Men husk at selv om vonde ting skjer, så vil det som regel gå bra. Har savnet deg her inne,.Ikke for det, jeg skriver ikke så mye selv for tiden.

Ville bare ønske deg et Godt Nytt År, vennen. Kjempeglad i deg. Håper vi kan møtes igjen snart.

STOR klem fra

Kjæreste Grete!

Du har hatt en ufortjent tøff tid, kjære deg! Jeg mobiliserer alle mine beste tanker ned til deg og sønnen din! Jeg vet du er en sterk dame og renger med at sønnen din har arvet litt av det.. Så dere vil klare denne livsfasen også! Jeg håper du tar deg tid til å ta vare på deg selv også, det er så viktig!!

Måtte 2004 bli et oppløftende og godt år for oss ALLE!

Varme klemmer til deg, kjære Grete!

-Scar-

http://www.faenheller.no

Annonse

• 2 uker senere...

Må bare si tusen takk for alle de fine ordene - blir virkelig glad for all omtanken deres :-)

Det går litt bedre med sønnen min nå, men foten er og blir lam. Det er søkt om en nervetransplantasjon, men legene lover ingen ting i forhold til resultatet. Krysser fingrene!

På den annen side: Fra nå av kan det bare bli bedre - og det blir det, sakte men sikkert!

Klem fra Grete :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...