Gå til innhold

kroppen husker?

Anbefalte innlegg

Eg har alltid vore glad i min onkel. han har betydd mykje for meg.Men dei siste to gangene eg har vore heime har eg ikkje klart å forhold meg til han. har ikkje klart besøkt han, ikkje klart ta kontakt med han. Eg veit ikkje kva da egentlig er. Eg blir heilt dårlig av å være med han.Får vondt i kroppen og eg blir heilt tom for energi etterpå

Før var eg så glad når han ringte, No har eg angst for att han skal ringe.

Er redd for kva dette er...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/131539-kroppen-husker/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• 2 uker senere...

hei..

slik har jeg og hatt det og i min situasjon var overgrep faktisk tilfelle.

jeg trengte lang tid på å finne ut av det, og takket være smi og dixie klarte jeg å komme gjennom det vonde.

jeg vet ikke hva som har hendt deg, det kan være noe alvorlig men det kan og være opplevelser du har blitt utsatt for uten at det er skjedd et overgrep (vanskelig å forklare). uansett bør du ikke være alene med den redselen og tankene.

nå går jeg i terapi 3 dager i uken, samt smi. jeg håper du også har noen å dele det du sitter med... og ønsker deg all mulig lykke til.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/131539-kroppen-husker/#findComment-820722
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...