Gå til innhold

er dette normalt????


Gjest kvalm

Anbefalte innlegg

Det har vært slutt mellom meg og eksen i 9 mndr nå. Vi ble sammen da vi var 20 og det varte i 4 år.

Det har vært mye frem og tilbake med oss siden det ble slutt. Jeg vil at vi skal bli sammen igjen, men det vil ikke han. Det er ikke rett sier han.

Nå har vi ikke snakket med hverandre på to dager, noe som er veldig lenge for meg! Jeg er avhengig av han.

Min største frykt er at han skal finne en ny, og det tror jeg han har gjort. De har iallefall hatt sex.

Siden jeg fikk vite dette(nyttårsaften), har jeg hatt konstant vondt i magen og er kvalm hele tiden. Jeg er urolig og får panikkangst.

Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Vet jeg bør holde meg unna han, men vi har felles venner og kommer til å treffes innimellom. Og tenk hvis han blir sammen med hun som han har hatt sex med! Orker ikke å se de sammen. Det var nok på nyttårsaften!

Vet rett og slett ikke hva jeg skal gjøre. Jeg kan ikke leve uten han! Lei av å tenke på dette nå. Lei av angsten!

Hvordan i h***** skal jeg komme meg videre?

Er det i hele tatt normalt å ha det sånn etter et brudd???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Solist

Ja, dessverre, det er ganske vanlig.

Jeg tror det beste er å finne noe som gir deg noe annet å tenke på, jobb, fritidsaktiviteter, hobbier, omsorgsarbeid e.l.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en helt normal reaksjon på kjærlighetssorg.

Ta deg bitte litte granne tid til å "dyrke" sorgen, og så er det bare å ta seg selv i nakken, rette ryggen - se fremover og komme seg videre.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...