Gå til innhold

klump i brystvorten hos gutt

Anbefalte innlegg

Hei jeg er en gutt i slutten av tyveårene som har en klump på størrelse med en trankapsel i venstre brystvorte. Intill nylig satt kulen i høyre brystvorte i flere måneder, men har nå flyttet seg. Jeg var litt redd for kreft, men siden den byttet plass tror jeg ikke det er noe å være redd for. Hva kan det være? Er det forresten vanlig at gutter får brystkreft?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/13162-klump-i-brystvorten-hos-gutt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei fillefrans.

Nå er jeg ingen lege, men samboeren min hadde også kul i brystvorten som "vandret"litt. Han dro til en lege, og der fikk han beskjed om at det var en fettkul. Ingen inngrep ble gjort, og kulen forsvant etterhvert...

Men somsagt, jeg er jo ingen lege...tenkte bare jeg kunne komme med forslag....

Lykke til og god jul.

Gjest Jan Petter Høeg, Allmenpraktiserende Leg

Siden den flytter seg er det mindre sjanse for kreft,og dette vil kunne dreie seg om en betennelse i brystkjertelen.Gutter får sjelden brystkreft,men jeg vil anbefale at legen din gjør en undersøkelse,og evt.suppleres dette med feks.ultralyd hvis det skulle være nødvendig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...