Gå til innhold

Plagsom kikker!


tromsø-jente1

Anbefalte innlegg

tromsø-jente1

Jeg er ei ung jente som har samboer. Vi bor i ei leilighet utenfor Tromsø. Vi er blitt plaget av at en mann kikker på vinduene våre. Dette er noe som bekymrer meg mye. For jeg vet ikke hva han vil eller hvem han er. Jeg har sett han tydelig, men aner ikke hvem han er. Han begynte å luske slik at vi nesten ikke så han og nå har han blitt mer dristig. Viser mer og mer av seg. Hva vil disse kikkerne? er de ufarlige slik noen sier? Er han ute etter meg eller bare å se? Er det noen som har opplevd lignende?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du har to muligheter:

1. Ring politiet og anmeld faenskapet.

2. Hvis det er litt tak i samboeren din så får du han til å løpe ut, ta tak i jævelen og riste han såpass hardt at han ikke tør å nærme seg huset deres igjen de neste årene.

Personlig ville jeg gått for alternativ 2, selv om forslaget ikke er like politisk korrekt som alternativ 1, og selv om en og annen fjøsnisse her inne vil fortelle deg at jeg er like ille som kikkeren dersom jeg ville tatt saken i egne hender.

Akkurat som litt god, gammaldags filleristing ikke er helt på sin plass mot kikkere og andre perversiteter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er litt enig med SDD.. men det er bare om samboer'n din er av den 'typen'...

Teit å sende samboer'n om han er litt fislete og usikker, mener jeg.

:-)

Ellers er det jo bare å ringe politiet, det er vanskelig å si hva slags intensjoner fyren har.

Sånt er ekkelt.. -lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fotobevis

Du har to muligheter:

1. Ring politiet og anmeld faenskapet.

2. Hvis det er litt tak i samboeren din så får du han til å løpe ut, ta tak i jævelen og riste han såpass hardt at han ikke tør å nærme seg huset deres igjen de neste årene.

Personlig ville jeg gått for alternativ 2, selv om forslaget ikke er like politisk korrekt som alternativ 1, og selv om en og annen fjøsnisse her inne vil fortelle deg at jeg er like ille som kikkeren dersom jeg ville tatt saken i egne hender.

Akkurat som litt god, gammaldags filleristing ikke er helt på sin plass mot kikkere og andre perversiteter.

Problemet med filleristing er jo at kikkeren kan anmelde deg! Og dermed kan man få en helsikes masse trøbbel selv.

Hvis man vet at han kommer jevnlig - ha et godt kamera liggende lett tilgjengelig, og når han dukker opp, gå rett til vinduet, væpnet med kamera, og knips skikkelig. Video er også et godt alternativ, hvis du har nok belysning i mørket.

Når bildet er tatt, så avvent en ukes tid og se om han har forsvunnet. Hvis han fortsatt kommer - anmeld forholdet og legg ved fotobevis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Problemet med filleristing er jo at kikkeren kan anmelde deg! Og dermed kan man få en helsikes masse trøbbel selv.

Hvis man vet at han kommer jevnlig - ha et godt kamera liggende lett tilgjengelig, og når han dukker opp, gå rett til vinduet, væpnet med kamera, og knips skikkelig. Video er også et godt alternativ, hvis du har nok belysning i mørket.

Når bildet er tatt, så avvent en ukes tid og se om han har forsvunnet. Hvis han fortsatt kommer - anmeld forholdet og legg ved fotobevis.

Men saken er at en som får litt juling fordi han har kikket, ikke vil anmelde deg. Gjør han det forteller du tross alt hvorfor du banka fyren, og det skal jeg love deg at fyren ikke vil ha på seg.

Så han hadde nok sannsynligvis ikke anmeldt det i utgangspunktet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tromsø-jente1

Du har to muligheter:

1. Ring politiet og anmeld faenskapet.

2. Hvis det er litt tak i samboeren din så får du han til å løpe ut, ta tak i jævelen og riste han såpass hardt at han ikke tør å nærme seg huset deres igjen de neste årene.

Personlig ville jeg gått for alternativ 2, selv om forslaget ikke er like politisk korrekt som alternativ 1, og selv om en og annen fjøsnisse her inne vil fortelle deg at jeg er like ille som kikkeren dersom jeg ville tatt saken i egne hender.

Akkurat som litt god, gammaldags filleristing ikke er helt på sin plass mot kikkere og andre perversiteter.

Ja det e tak i samboeren min. Men fikk ikke tak i han sist. Æ e helt åpen for at man bare ska banke han for d man e god for. Man vet aldri hva han er ute etter. Har du noen forslag til ka han vil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det e tak i samboeren min. Men fikk ikke tak i han sist. Æ e helt åpen for at man bare ska banke han for d man e god for. Man vet aldri hva han er ute etter. Har du noen forslag til ka han vil?

Nei, jeg aner ikke hva som rører seg i hodet på den slags mennesker.

Det er sikkert en seksuell greie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...