Gå til innhold

Depressjon ???


Sojo

Anbefalte innlegg

Hei !

Jeg lurer på om jeg har en form for depresjon ?

Jeg er så utrolig trött, for tiden... Legger meg ca 23-24 på kvelden og kan sove til 11-12 på formiddagen, uten å väre uthvilt.... Jeg har prövd å legge meg i 21-22-tiden på kvelden også, men er like trött på morgenen likevel.

Jeg har også veldig liten lyst på sex - noe som jo er fortvilende siden jeg har en herlig mann. Jeg har to barn på 5 og 7 år.

Jeg er overvektig, men har problemer med å klare å komme meg ned i vekt - for jeg har et så utrolig sötsug - hele tiden - og spesielt etter maten.

Jeg föler heller ingen lyst til å ringe venninner eller väre så veldig sosial. Jeg gjör jo det jeg må, og da spesielt med tanke på min mann og mine to barn.

Jeg vet at det jo kan hjelpe å gå ut på tur, men jeg har problemer med å komme meg igang og ut !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjenner meg igjen! Det høres ut som om det kan være lurt å gå til lege for å få sjekket stoffskiftet. Jeg er mye bedre etter å ha begynt med tyroksin. Akupunktur gav også svært god effekt, kanskje bedre, men det blir altfor dyrt i lengden. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...