Gjest cream Skrevet 6. januar 2004 Skrevet 6. januar 2004 Er det noen som har tips om hvordan få mer glansfullt hår? Noen sprayer eller andre stylingsprodukter som er gode og effektive? Håert mitt ser helt livvøst ut uten noen slags form for glans! Bruker riktig shampo og balsam for håret også.... 0 Siter
Gjest innlegg Skrevet 6. januar 2004 Skrevet 6. januar 2004 Glansspray billig på H&M, rosa flaske. 0 Siter
Gjest cream Skrevet 6. januar 2004 Skrevet 6. januar 2004 Glansspray billig på H&M, rosa flaske. Virker det da? Holder det seg glansfullt hele dagen? Takk for svar hvertfall! 0 Siter
Gjest Wanker Skrevet 8. januar 2004 Skrevet 8. januar 2004 Hårkurer, en real klipp hos frisøren. Og ikke minst riktig kosthold! masse vann. Det er de beste tipsene 0 Siter
Gjest Rusle Skrevet 9. januar 2004 Skrevet 9. januar 2004 Toning hos frisør gir et veldig blankt hår. 0 Siter
Gjest Naturbarn Skrevet 22. mars 2004 Skrevet 22. mars 2004 Hei! Dette høres rart ut,men; avslutt hårvasken med en kalddusj!Det lukker skjellaget i håret og er helt gratis! Det funker på meg...eller kanskje håret mitt bare er glansfullt...?Prøv,da vel! Lykke til 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.