Gå til innhold

Noe jeg kan gjøre?


kenneth_75

Anbefalte innlegg

Jeg prøver fortsatt og gjøre mitt beste for at jeg skal være til hjelp for henne som er i mitt hjerte. Hun er fortsatt utslitt,utbrent og deppa. Jeg vil så gjerne være den positive gladgutten jeg egentlig er for å kunne være den positive støtten jeg vet hun trenger. Men er sliten jeg også..Jeg savner henne,og det er vondt å vite korsen hun har det. Pga jula,så ble det for mye for meg også. jeg sank lavt ned ble depressesiv selv og negativ til livet selv, og det skremte henne veldigt..meg også..men jula er heldigvis over nå da..bare det hjelper..Og når jeg er sånn tar hun avstand fra meg,og det forstår jeg godt. Men nå er jeg godt på vei til å jobbe opp igjen min egen positivitet og energi,og håper jeg igjen kan være en positiv støtte for henne fremover. Men jeg vil for enver pris unngå å bli så sliten at jeg blir negativ og deppa igjen,for det er det siste jeg vil være,og hvertfall ovenfor henne. Noen som vet ka jeg eventuelt kan gjøre for å forbli positiv,så jeg fortsatt kan være hennes positive støtte i disse tunge dager? Det eneste jeg ønsker nå først å fremst er at hun igjen får tilbake gleden i livet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...