Gå til innhold

Fiktive innlegg


Mimmy

Anbefalte innlegg

Har en mistanke, og skulle ønske at webmaster kunne bekrefte eller avkrefte det, om enkelte innlegg i psykopatidebatten muligens kunne være gjort av en og samme person?

Og med det samme jeg er inne på dette emnet, med psykopati, skal det virkelig være lovlig at en person under fullt navn, og der det blir lagt ut bilder av barn, skal kunne lage en offentlig gapestokk av både seg selv og sine nærmeste. Går ikke dette ut over personvernet? Har dere ikke mulighet til å sette en stopper for dette? Det er helt greit dersom dere ikke har lov til det, men kan dere i såfall gi en begrunnelse for det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Windsong

Det er kvalmt og forkastelig at noen ødelegger et seriøst forum på denne måten. Dessverre får du bekreftet mistanken din ved å se hva webmaster svarer til den såkalte tråden "vær varsom her inne???NHD" Han sier også at de ikke har mulighet til å utestenge folk mer. Det ER et problem!

Dere som faktisk er seriøse her inne - ta dere ikke nær av det jeg skriver; det er IKKE rettet mot dere!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer frem fra skapet.

Hilsen psykopaten er Wita.

Andre nick har jeg imidlertid ikke brukt.

DOL er et åpent sted. Det har det vært siden starten. La folk få skrive tilnærmet hva de vil. Det er ingen som MÅ lese andres innlegg. Jeg synes det har vært alt for mange som skriker på sensur. At de er usaklig i sin kritikk av andre og kommer med beskyldninger på tynt grunnlag ser jeg på som en "rettighet" man har i et fritt forum, med stor takhøyde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DOL er et åpent sted. Det har det vært siden starten. La folk få skrive tilnærmet hva de vil. Det er ingen som MÅ lese andres innlegg. Jeg synes det har vært alt for mange som skriker på sensur. At de er usaklig i sin kritikk av andre og kommer med beskyldninger på tynt grunnlag ser jeg på som en "rettighet" man har i et fritt forum, med stor takhøyde.

Er i utgangspunktet enig, men jeg synes at her må folk få lov til å være anonyme, og jeg syns ikke det skulle være lovlig å henge ut mennesker her, ved å oppgi fullt navn og skrive om mennesker som ikke har mulighet til å forsvare seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Little Madam

Uten at jeg kjenner noe særlig til konkrete ting her på forum akkurat nå..Så er det vel slik at på generelt grunnlag er det straffbart å skrive om navngitte personer når det kan tolkes som æreskrenkende eller fornærmende..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...