Gå til innhold

Diskusjoner


Gjest Magna

Anbefalte innlegg

Jeg følger bare så vidt med her på dol. Jeg ser at det er en veldig intensitet i diskusjonene om psykopati.

Det forundrer meg. Jeg forstår ikke at det går ann å engsjere seg så intenst i denne diskusjonen.

Det er nesten så jeg kunne være fristet til å få brukere her på dol til å tenke på sin egen bruk av PC. Og om frustrasjoner og engasjement kanaliseres gjennom internett.

Jeg har selv vært i en psykopats klør. Det føltes for meg som vedkommende er psykopat uten at dette er diagnostisert. Jeg har valgt den forklaringen for meg selv uten å proklamere det for andre.

Kjennetegnene vet de fleste, men hvordan komme seg ut av disse klørne er en en tung og vanskelig prosess.

Og ikke så lett å klare uten hjelp av utenforstående.

Jeg har knapt lest innleggenene her, bare så vidt tittet litt på dem. Jeg anbefaller andre også til å titte litt og ikke fordype seg altfor mye.

Det kan bli en besettelse å være her på dol.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Windsong

Ville bare si at jeg støtter meningene dine. Jeg har heller ikke fulgt noe særlig dyptgående med i denne debatten. Bare tittet litt.

Psykopati er en klisje av et begrep spør du meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville bare si at jeg støtter meningene dine. Jeg har heller ikke fulgt noe særlig dyptgående med i denne debatten. Bare tittet litt.

Psykopati er en klisje av et begrep spør du meg.

hei windsong

så at du var her, så ville bare si hei.

klems

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror de aller fleste kan regulere og sette grenser for seg sjøl her inne.

Sjølsakt kan alt misbrukes og gå over styr..

Enkelte perioder er det dønn kjedelig her inne og null diskusjoner.Det at det ble heftig diskusjon her er nesten et luxusproblem.

Helsning

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig, men alle har sine ting å bli engasjerte i til forskjellige tider, selv om det kan virke litt intenst av og til. Det er lov å stille seg spørsmål rundt "overforbruk", og jeg mener det må være mulig å respektere og prøve å forstå behovet som blir skrevet gjennom innlegg her, uten å dømme andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...