Gå til innhold

Æsj.. gulrøtter er godt! Eller no...

Anbefalte innlegg

Gjest Skjermtrollet

Måtte igang da! Målet har hele tiden vært å gå ned et par-tre-fire-fem osv kilo!

Bare en dag til med litt utskeielser.. noen som kjenner seg igjen?

Så idag har det vært den første sunne dagen! Kvelden har bestått av vann og gulrøtter.. vekk er sjokolade og annet snop!

Jeg vil ha godis! (Blitt en vanesak etter jul det der...)

SUKK!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/131919-%C3%A6sj-gulr%C3%B8tter-er-godt-eller-no/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest nickno

Jeg sprakk igaar.. etter en dag.. uff.. faar vente til neste mandag...

Ikke gjør den feilen som jeg har gjort i alle år. Når du sprekker skal du si til deg selv at ja, ja så spiste jeg litt for mye i dag, men i morgen så skal jeg være flink igjen.

Hvorfor ikke begynne på en torsdag denne gangen, kanskje det går da?

Annonse

Gjest Skjermtrollet

Ikke gjør den feilen som jeg har gjort i alle år. Når du sprekker skal du si til deg selv at ja, ja så spiste jeg litt for mye i dag, men i morgen så skal jeg være flink igjen.

Hvorfor ikke begynne på en torsdag denne gangen, kanskje det går da?

jepp, det funker.. sprakk litt igår, men på`n igjen idag!! Epletre - heng deg på a:)

Pappa Bjørn

Det var en eller annen som sa noe smart om slanking som passet meg utmerket. Nemlig at det er alltid den første dagen som er verst, mens andre dag og fremover går som en lek. Det er fordi man som regel har gitt opp andre dag.

Den kan selvsagt brukes om endel andre laster også.*L*

Annonse

Gjest Skjermtrollet

Kjøp sånne små fingergullerøtter også lager du en en meget light dip som du dypper de i, det er bedre enn vanlig godis!

Oppskrifter på gode slankegodiser finner du overalt!

Så bra! Det skal jeg lete litt etter! Takk for tips!!

Så bra! Det skal jeg lete litt etter! Takk for tips!!

De små søte gullrøttene finst i frysedisken,men er kjempegode...

Cherrytomater og salt blader er og godt.

Finnest masse "gotteri" som man ikke legger på seg av...

Ps; Gullrøtter gir også en fin brunfarge til huden om sommeren

Gjest Skjermtrollet

De små søte gullrøttene finst i frysedisken,men er kjempegode...

Cherrytomater og salt blader er og godt.

Finnest masse "gotteri" som man ikke legger på seg av...

Ps; Gullrøtter gir også en fin brunfarge til huden om sommeren

Jepp! Gått mye gulrøtter nå! Idag har jeg kjøpt melon, masse grønnsaker, naturell yoghurt og dip, så i helga skal je kose meg:o)

Jepp! Helt klart mersmak, og jeg er fortsatt flink:)

Begynner til og med å komme inn i gamle bukser! Ikke værst! Jeg fortsetter jeg nå:=)

WOW... Da kan du jo være stolt av deg selv....

Hva med litt Pilatès da?

For å stramme opp?

DÈT funker det.... iallefall på meg.... men da er jeg flink da og gjør det HVER dag:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...