AnonymBruker Skrevet 5. april Skrevet 5. april Likte dere den? Synes den var grusom. Anonymkode: f5344...7cc 0 Siter
Babette Skrevet 6. april Skrevet 6. april Jeg har sett noen episoder, men det er altfor mye action, skyting og blod for min smak. Like mye bedre krimserier a la Shetland, Mistenkt og Lynley på Nrk, med mer tradisjonell jakt på morderen og mysterier vi som seere kan være med og løse. Men Santelmann er troverdig som Harry, det skal han ha. Pia Tjelta som Rakel er ikke slik jeg har forestilt meg henne i bøkene. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 6. april Skrevet 6. april Nei takk. Krim er for barn. Dette er ikke noe mer enn Hardy-guttene med lyset skrudd av og en bøtte blod veltet her og der. Og det gjelder bøkene også. Anonymkode: afb66...cf8 0 Siter
Lillemus Skrevet 6. april Skrevet 6. april Har bare sett episode 1 foreløpig, grei nok, men "Mord i Sogn" er mer i min gate, tror jeg. 0 Siter
nachnoo Skrevet 6. april Skrevet 6. april Strevde meg gjennom fire episoder, men det ble for kjedelig, så jeg sluttet. 0 Siter
Worrisome_plenty Skrevet 6. april Skrevet 6. april Har sett en halv episode, full av klisjeer. Kanskje gir jeg den en sjanse til, majoriteten liker den jo veldig godt. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 6. april Skrevet 6. april Worrisome_plenty skrev (30 minutter siden): Har sett en halv episode, full av klisjeer. Kanskje gir jeg den en sjanse til, majoriteten liker den jo veldig godt. Du må se hele😉 Anonymkode: 1178a...57b 1 Siter
Dorthe Skrevet 6. april Skrevet 6. april Jeg har sett den, bra, men litt for mye action for meg egentlig. 0 Siter
emilie321 Skrevet 6. april Skrevet 6. april Babette skrev (11 timer siden): Jeg har sett noen episoder, men det er altfor mye action, skyting og blod for min smak. Like mye bedre krimserier a la Shetland, Mistenkt og Lynley på Nrk, med mer tradisjonell jakt på morderen og mysterier vi som seere kan være med og løse. Men Santelmann er troverdig som Harry, det skal han ha. Pia Tjelta som Rakel er ikke slik jeg har forestilt meg henne i bøkene. Shetland, Mistenkt og Lynley liker jeg også (og Vera) og av samme grunn som deg. 1 Siter
Ekstra Skrevet 6. april Skrevet 6. april (endret) Jeg synes den var bra, spennende, og spilt, selv om den ble vel makaber til tider, kanskje ørlite forutsigbar, og også vel tilfeldig i mellom. Store pluss med så mange gode og kjente skuespillere, og selvfølgelig kjente kulisser i favorittbyen min 😊 Ser frem til neste sesong. Endret 6. april av Ekstra 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 6. april Skrevet 6. april Ekstra skrev (5 minutter siden): Jeg synes den var bra, spennende, og spilt, selv om den ble vel makaber til tider, kanskje ørlite forutsigbar, og også vel tilfeldig i mellom. Store pluss med så mange gode og kjente skuespillere, og selvfølgelig kjente kulisser i favorittbyen min 😊 Ser frem til neste sesong. Ja, grusom som i makaber. Så det kommer flere sesonger? Anonymkode: f5344...7cc 0 Siter
cilie Skrevet 6. april Skrevet 6. april Jeg har sett noen episoder nå. Synes 1. episode var spennende, så dabbet det litt av. Episodene gjorde i hvert fall ikke at jeg bare grudde meg til jobb igjen i morgen. Ser likevel ikke bort fra at jeg vil drømme skummelt i natt. 0 Siter
Ekstra Skrevet 7. april Skrevet 7. april AnonymBruker skrev (22 timer siden): Ja, grusom som i makaber. Så det kommer flere sesonger? Anonymkode: f5344...7cc Vet egentlig ikke, men de la veldig opp til det i sluttscenen 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 7. april Skrevet 7. april Sånn passe. Tidenes mest overdrevne og lite sannsynlige plott, ever. Anonymkode: f2b12...f90 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 7. april Skrevet 7. april Ekstra skrev (43 minutter siden): Vet egentlig ikke, men de la veldig opp til det i sluttscenen Ja, så sånn ut at det kan bli en oppfølger. Er det flere bøker? Anonymkode: f5344...7cc 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 7. april Skrevet 7. april 36 minutes ago, AnonymBruker said: Ja, så sånn ut at det kan bli en oppfølger. Er det flere bøker? Anonymkode: f5344...7cc Det er et dusin bøker. Anonymkode: afb66...cf8 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 7. april Skrevet 7. april AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Det er et dusin bøker. Anonymkode: afb66...cf8 Ok. Ikke lest noen av dem. Når de er begynt blir det vel kanskje fler da. Anonymkode: f5344...7cc 0 Siter
cilie Skrevet 7. april Skrevet 7. april Sett ferdig nå. Absolutt underholdende og stenger ute annet Siden jeg ikke fikk sove i natt og måtte ty til Stilnoct er det bare å vente på mareritt i natt. Lyset er på i gangen😅 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.