Gå til innhold

Har dere sett Harry Hole?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Likte dere den? Synes den var grusom. 

Anonymkode: f5344...7cc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har sett noen episoder, men det er altfor mye action, skyting og blod for min smak.  Like mye bedre krimserier a la Shetland, Mistenkt og Lynley på Nrk, med mer tradisjonell jakt på morderen og mysterier vi som seere kan være med og løse.

Men Santelmann er troverdig som Harry, det skal han ha. Pia Tjelta som Rakel er ikke slik jeg har forestilt meg henne i bøkene.

AnonymBruker
Skrevet

Nei takk. Krim er for barn. Dette er ikke noe mer enn Hardy-guttene med lyset skrudd av og en bøtte blod veltet her og der. Og det gjelder bøkene også.

Anonymkode: afb66...cf8

Lillemus
Skrevet

Har bare sett episode 1 foreløpig, grei nok, men "Mord i Sogn" er mer i min gate, tror jeg.

AnonymBruker
Skrevet

Fantastisk serie!!

Anonymkode: 1178a...57b

Skrevet

Strevde meg gjennom fire episoder, men det ble for kjedelig, så jeg sluttet. 

Worrisome_plenty
Skrevet

Har sett en halv episode, full av klisjeer. Kanskje gir jeg den en sjanse til, majoriteten liker den jo veldig godt.

AnonymBruker
Skrevet
Worrisome_plenty skrev (30 minutter siden):

Har sett en halv episode, full av klisjeer. Kanskje gir jeg den en sjanse til, majoriteten liker den jo veldig godt.

Du må se hele😉

Anonymkode: 1178a...57b

Skrevet

Jeg har sett den, bra, men litt for mye action for meg egentlig.

emilie321
Skrevet
Babette skrev (11 timer siden):

Jeg har sett noen episoder, men det er altfor mye action, skyting og blod for min smak.  Like mye bedre krimserier a la Shetland, Mistenkt og Lynley på Nrk, med mer tradisjonell jakt på morderen og mysterier vi som seere kan være med og løse.

Men Santelmann er troverdig som Harry, det skal han ha. Pia Tjelta som Rakel er ikke slik jeg har forestilt meg henne i bøkene.

Shetland, Mistenkt og Lynley liker jeg også (og Vera) og av samme grunn som deg.

Skrevet (endret)

Jeg synes den var bra, spennende, og spilt, selv om den ble vel makaber til tider, kanskje ørlite forutsigbar, og også vel tilfeldig i mellom. Store pluss med så mange gode og kjente skuespillere, og selvfølgelig kjente kulisser i favorittbyen min 😊

Ser frem til neste sesong.

Endret av Ekstra
AnonymBruker
Skrevet
Ekstra skrev (5 minutter siden):

Jeg synes den var bra, spennende, og spilt, selv om den ble vel makaber til tider, kanskje ørlite forutsigbar, og også vel tilfeldig i mellom. Store pluss med så mange gode og kjente skuespillere, og selvfølgelig kjente kulisser i favorittbyen min 😊

Ser frem til neste sesong.

Ja, grusom som i makaber. Så det kommer flere sesonger? 

Skrevet

Jeg har sett noen episoder nå. Synes 1. episode var spennende, så dabbet det litt av. Episodene gjorde i hvert fall ikke at jeg bare grudde meg til jobb igjen i morgen.

Ser likevel ikke bort fra at jeg vil drømme skummelt i natt. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Ja, grusom som i makaber. Så det kommer flere sesonger? 

Vet egentlig ikke, men de la veldig opp til det i sluttscenen 

AnonymBruker
Skrevet

Sånn passe. Tidenes mest overdrevne og lite sannsynlige plott, ever. 

Anonymkode: f2b12...f90

AnonymBruker
Skrevet
Ekstra skrev (43 minutter siden):

Vet egentlig ikke, men de la veldig opp til det i sluttscenen 

Ja, så sånn ut at det kan bli en oppfølger. Er det flere bøker? 

AnonymBruker
Skrevet
36 minutes ago, AnonymBruker said:

Ja, så sånn ut at det kan bli en oppfølger. Er det flere bøker? 

Det er et dusin bøker.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Det er et dusin bøker.

Ok. Ikke lest noen av dem. Når de er begynt blir det vel kanskje fler da.

Skrevet

Sett ferdig nå. Absolutt underholdende og stenger ute annet Siden jeg ikke fikk sove i natt og måtte ty til Stilnoct er det bare å vente på mareritt i natt. Lyset er på i gangen😅

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...