Lillemus Skrevet 8. april Skrevet 8. april AnonymBruker skrev (8 timer siden): Ja, så sånn ut at det kan bli en oppfølger. Er det flere bøker? Anonymkode: f5344...7cc Det er 13 bøker i serien om Harry Holde. 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 8. april Skrevet 8. april AnonymBruker skrev (På 6.4.2026 den 10.53): Nei takk. Krim er for barn. Dette er ikke noe mer enn Hardy-guttene med lyset skrudd av og en bøtte blod veltet her og der. Og det gjelder bøkene også. Anonymkode: afb66...cf8 Krim er for barn? Anonymkode: f2b12...f90 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 8. april Skrevet 8. april 2 hours ago, AnonymBruker said: Krim er for barn? Anonymkode: f2b12...f90 Ja. Det er bare Hardy-uttene / Fr. Detektiv for voksne. Anonymkode: afb66...cf8 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 8. april Skrevet 8. april AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Ja. Det er bare Hardy-uttene / Fr. Detektiv for voksne. Anonymkode: afb66...cf8 Leser mye bøker du skjønner jeg med 50 år gamle referanser Anonymkode: f2b12...f90 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 8. april Skrevet 8. april 13 minutes ago, AnonymBruker said: Leser mye bøker du skjønner jeg med 50 år gamle referanser Anonymkode: f2b12...f90 Jeg leser mye bøker. Men ikke barnebøker. Det har jeg forlengst sluttet med. Anonymkode: afb66...cf8 0 Siter
Lady HM Skrevet 8. april Skrevet 8. april AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Jeg leser mye bøker. Men ikke barnebøker. Det har jeg forlengst sluttet med. Anonymkode: afb66...cf8 Det er fullstendig innafor å ikke like krim altså, men hva er egentlig poenget med å latterliggjøre det slik? 2 Siter
AnonymBruker Skrevet 9. april Skrevet 9. april 12 hours ago, Lady HM said: Det er fullstendig innafor å ikke like krim altså, men hva er egentlig poenget med å latterliggjøre det slik? Bare tuller litt. Anonymkode: afb66...cf8 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.