Gå til innhold

Trøtt av zoloft


Gjest på zoloft

Anbefalte innlegg

Gjest på zoloft

Jeg prøver ut doser av zoloft.

Etter forige økning så hadde jegmasse energi et par uker, for så å gå helt i bakken, og være så sliten at jeg helst bare vil sove og sove nå.

Legen min har aldri hørt om at dette kan skje, har dere?

Jeg har også hatt ganske store blødninger som bivirkninger -først sa legen min at dette ikke hadde noen sammenheng med zoloft, men så viste det seg at det var en kjent bivirkning. Er det noen som kjenner mer til dette? Vil det bli værre og værre ettersom dosene blir større?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

dette er mitt nick

Det å få masse energi av antideppresiva slik du sier, _kan_ være et tegn på hypomani (en av sykdomskriteriene til bipolar lidelse).

Jeg ble sånn som du beskriver av mange antidepressiva, og har etterhvert fått diagnosen bipolar lidelse. Gikk et par uker, eller måneder og var helt hyper, før jeg kolapset helt i depresjonen igjen. Mye av dette var sannsynligvis utløst av medisinene. Men det kalles visst likevel bipolar lidelse.

Jeg sier jo ikke at det er det samme som skjer med deg, men jeg ville sjekket det opp var jeg deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest på zoloft

Jeg tror ikke dette er tilfellet med meg. Jeg har hatt dystymi i mesteparten av livet mitt, og når jeg skrev "masse engergi" så er det sett i forhold til hva jeg vanligvis har. Jeg har altid vært veldig trøtt og sliten. Jeg tror vel egentlig bare jeg var nærmere et vanlig energinivå. (Det var deilig!)

Men takk for tipset, jeg skal skrive meg det bak øret!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...