Gå til innhold

Virus hjelp! Worm/swen A


Gjest musmusa

Anbefalte innlegg

Gjest musmusa

Jeg får beskjed fra AVG at jeg har dette viruset, men avg tar det ikke. Heller ikke Command on demand. Symantec finner det men gjør ikke noe med det. Jeg er amatør- hjelp meg å fjerne det!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest musmusa

Det kan være inaktivt, men prøv å starte i Sikkermodus før du scanner og fixer.

Ikke kan jeg å "starte i sikkermodus", og ikke kan jeg å fixe. Det er det som er problemet. jeg har søkt etter filnavnet, men maskinen finner det ikke. Mulig det er mine kunnskaper det skorter på. Derfor trenger jeg en kyndig "veileder" her...Som sagt, nå har jeg holdt på en uke, vært på og av nett, sendt mail, og slått av og på maskinen, sålang har jeg ikke problemer med det (som jeg vet!?) Hva gjør Swen A og hvordan fjerne det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Ikke kan jeg å "starte i sikkermodus", og ikke kan jeg å fixe. Det er det som er problemet. jeg har søkt etter filnavnet, men maskinen finner det ikke. Mulig det er mine kunnskaper det skorter på. Derfor trenger jeg en kyndig "veileder" her...Som sagt, nå har jeg holdt på en uke, vært på og av nett, sendt mail, og slått av og på maskinen, sålang har jeg ikke problemer med det (som jeg vet!?) Hva gjør Swen A og hvordan fjerne det?

Jeg tror du trenger en lokal PC-dokor hjem til deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...