Gå til innhold

korøvelsen


ftmffm

Anbefalte innlegg

Var på korøvelse i dag. Bestemte meg tidligere i uka at nå hadde jeg virkelig lyst til å begynne å synge igjen. Men det som hele tiden har stoppet meg fra å dra på korøvelse nå det siste året er at det har vært tungvindt å komme seg dit. Det var vært så mye strev med å komme seg til og fra øvelsen at gleden ved å være på øvelsen ikke har vært stor nok til at jeg har orket å ta alt det strevet med å komme meg til og fra øvelsen.

Men nå ville jeg altså prøve å synge i kor igjen. Jeg spurte mamma om hun kunne kjøre meg til øvelsen og hente meg igjen etter på. Det svarte hun ja til. Da jeg kom til korøvelsen fortalte jeg en av lederne i koret at grunnen til at jeg har vært borte fra koret i lang tid nå er pga store ryggsmerter og at det er slitsom å komme seg til og fra øvelsen og det er slitsomt å være på øvelsen.

Jeg sa videre til han at til øvelsen skulle jeg nok klare å komme meg greit, men fra øvlesen var litt værre. Så jeg lurte på om han viste om noen som kjørte innom byen slik at jeg bare må ta en buss for å komme meg hjem. Han tilbudte seg med det samme å kjøre meg til byen selv om han vanligvis ikke kjører innom byen når han skal hjem.

Det var kjempe snilt gjort av han synes jeg. Så nå er planen min at jeg skal få foreldrene mine til å kjøre meg til øvelsen også får jeg sitte på noen i koret inn til byen og ta en buss hjem igjen.

Det hadde vært ypperlig hvis jeg får førerkort og bil fra trygdekontoret. Da vil jeg kunne komme meg rundt uten å være avhengig av busser eller andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...