Gå til innhold

Spørsmålene jeg ikke stilte....


vilma

Anbefalte innlegg

Jeg var hos gynekolog igår. Selvfølgelig dukket alle spørsmålene opp etterpå, når det var for sent.

Jeg er på dag 24 i min syklus som vanligvis er på ca. 32 dager. Trodde selv jeg hadde eggløsning for tre-fire dager siden. Gynekologen mente jeg ikke hadde hatt eggløsning ennå fordi slimhinnene var så tynne. Når jeg sa at jeg trodde jeg hadde hatt eggløsning sa hun at da hadde jeg dårlige slimhinner. Hun hørtes litt spøkefull ut, og først etterpå begynte jeg å tenke....

Mente hun det?? Og hva betyr det iforhold til mitt ønske om å bli gravid?? (Jeg har født fire barn, og har hatt to aborter siden juni. 15 uker og 7 uker)

Nå kan det jo godt hende hun hadde rett i at e.l. ikke har funnet sted ennå. Hvor sikkert kan en si det på bakgrunn av u.l.?

Jeg kan vel legge til at hun ikke fant noe annet galt og antok at mine to aborter muligens kunne ha noe med min høye alder (40), og dårligere eggkvalitet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mette Moen, Gynekolog

Jeg vil ikke legge noe spesielt i den uttalelse. Du har jo vært gravid nylig, og abortene har neppe noe med tynn slimhinne i livmoren å gjøre. Med en alder på 40 år må du regne med at det er vanskeligere å bli gravid og lettere å abortere, men det er absolutt ikke umulig å få det til å lykkes, så bare stå på. Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...