Gå til innhold

usikkerhet i forhold


Gjest jente_med_lavt_selvbilde

Anbefalte innlegg

Gjest jente_med_lavt_selvbilde

jeg er en jente som er forferdelig forelsket i kjæresten min. I min bakgrunnshistorie ligger mobbing . depresjoner , spiseforstyrrelser og et lavt selvbilde som jeg sliter med enda. Jeg trodde hele tiden at å få den bekreftelsen utenfra at jeg er bra nok og kan bli elsket ville hjelpet på selvbilde mitt , men slik er det ikke.

Selv om jeg ikke sier noe sliter jeg konstant med frykten for å bli forlatt , jeg blir lett sjalu når han snakker med andre damer etc. Det er som om bare han møter en jente som er penere/ mer sjarmerende enn meg / smartere enn meg etc tror jeg han vil forlate meg. Det stikker dypt inne i meg og gjør at jeg har det vondt. Alt dette skjuler jeg for ham. Utad er jeg den tolerange blide , selvsikre kjæresten som ikke lar meg true av noe. Jeg tviler på at medisiner vil hjelpe meg med dette problemet . Dessuten tror jeg heller ikke at det å prate om det vil gjøre meg mer sikker på at jeg faktisk kan bli elsket.

Om jeg hadde vist mine sanne farger hadde jeg vært en sjalu ,kontrollerende heks som ihvertfall ingen kunne like. Så heldigvis greier jeg å oppføre meg.

noen som har noen tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis du mener det dårlige selvbildet stammer fra mobbing, - sikkert ikke urimelig! - tror jeg det ville hjelpe deg å få blåst ut gruff mot mobberne dine. Med en flink terapeut. Selv om mobbingen ligger langt tilbake i tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...