Gå til innhold

hvem er jeg


cliff1365380629

Anbefalte innlegg

cliff1365380629

er jeg seriøst syk og finnes der ikke noen vei tilbake,jeg har bare lyst å slippe å leve dette livet,hva ska jeg med det.jeg er 34 år bor aleine har ikke venner har en datter på 6 år som jeg på nuværende tidspunkt ikke har set på 7 måneder,jeg har ikke penge ikke mat ingen ting.jeg tenker på å ta livet mitt og de sier bare rolig de som sier det kommer aldri til å gjøre det.

til trods for det er jeg faktisk ikke selv helt sikker på om jeg kommer til å gjøre det eller ikke ,for trangen til å slippe å leve på denne måte og med disse tanker driver meg til vanvit.

jeg fik nerver da jeg var 8 år etter et stygt syn,min fosterfar tok livet av flere av grisene på gården vi bodde på den ene gangen druknet han de,den andre gangen skjærte han av hode på de levende husker den siste nevnte gjespet etter luftt med hode halvt skjært av.bare for å nævne noen ting som jeg har vært igjennem pluss all det kommer vold overgrep men ikke fra fosterfaren men naboen.jeg sa i fra men fik beskjed om at sån skulle jeg i hvertfald ikke snakke om andre mennesker.

kjører forbi noen gange og ser på huset de bor i.

har aller mest lyst til å gjøre det slutt på dem.

greit nok alt sammen hvis jeg hadde vært stærk nok men det er jeg ikke.

skal jeg sagsøke de eller skal jeg ikke .

jeg har ikke fortalt en tiende del av alt sammen men sitter her og må bare på en måte prøve å få det ut.hva skal jeg stille opp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...