Gå til innhold

uro i kroppen


threzi

Anbefalte innlegg

er så urolig i kroppen at jeg vuderer å ta tryxal og imovane for å få ro inni meg. Smerten skriker inni meg som bare det.Det gjør så utrolig vondt at jeg bare har lyst til å hyle av smerte.

Kan jeg ta tryxal og imovane så sent på kvelden??

Jeg orker rett og slett ikke å ha det vondt lenger. Uff jeg er så lei av smerte....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest efrhggh

Hvis du har fått medisinene dine hos legen burde vel ikke kl. slettet være noe problem. Jeg har tatt medisiner mange, mange ganger så sent og senere enn det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du har fått medisinene dine hos legen burde vel ikke kl. slettet være noe problem. Jeg har tatt medisiner mange, mange ganger så sent og senere enn det.

takk for svaret.tror jeg tar dem jeg, ellers vet jeg ikke hva jeg gjør for noe. uff så vondt det skal være mange ganger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest efrhggh

takk for svaret.tror jeg tar dem jeg, ellers vet jeg ikke hva jeg gjør for noe. uff så vondt det skal være mange ganger

Livet er mange ganger fælt og oppleves urettferdig. Man må bare ikke gi opp, en dag må solen skinne for oss også :-)

Får håpe du finner roen og får sovet litt, kanskje våkner du opp mye piggere i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Livet er mange ganger fælt og oppleves urettferdig. Man må bare ikke gi opp, en dag må solen skinne for oss også :-)

Får håpe du finner roen og får sovet litt, kanskje våkner du opp mye piggere i morgen.

hei threzi

jeg tar truxal for uro i kroppen fast på kvelden,sammen med zyprexa, og det hjelper veldig for uro og angst. jeg kan ta truxal opptil 3 ganger pr dag, så tror nok du kan ta truxal sammen med imovane på kvelden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...