Gå til innhold

Neglerotbetennelse, hjelp..

Anbefalte innlegg

Fikk betennelse på siden av neglen her i november og det spredde seg ned til neglerota. Nå ser det ut som neglen er ødelagt. Etterhvert som den vokser så kommer det ikke ny fin negl etter, bare noe tynt ruglete greier som ikke er ordentlig negl.

Vil dette rette på seg tror dere? Eller vil neglen min fortsette å være ødelagt når min gamle helt har falt av?

er litt bekymret over dette da jeg er kvinne i min "beste" alder og gjerne vil ha pene negler..

Takk for svar :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/132267-neglerotbetennelse-hjelp/
Del på andre sider

Fortsetter under...

De nye neglene som kommer er alltid slik. Det vil nok komme en ny fin negl etter hvert. Men husk det tar lang tid, iallefall noen måneder før du ser skikkelig resultat.

Mvh

Tror du det altså? Håper det, for det vises så godt.. Det er på høyre hånd også og det er jo den man hilser med så..

Det er jo fint også å kunne ha neglelakk av og til, det kan jeg ikke på dette.

Huff, gruer meg til den "gamle" neglen faller av..

Tusen takk for svar ihvertfall :)

Får bare vente å se jeg da.. :)

• 1 måned senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...