Gå til innhold

Verdiløse meg


Gjest Har tidligere skrevet:  Vinterdeprisjon og livet stinker

Anbefalte innlegg

Gjest Har tidligere skrevet:  Vinterdeprisjon og livet stinker

Har enda en tung, tung dag. Føler meg verd ingenting. Tenker på å ta livet mitt, men vil ikke gjøre det fordi det vil være vondt for de rundt meg. Vet at jeg ville tatt det ved å kutte pulsårene, sovepiller gir meg angst.

Det er så trist, hvor lite et menneske kan være verd. Jeg er ikke viktig for noen. Alle kunne levd sine liv uten meg. Jeg er mer i veien. Spesielt nå som jeg er arbeidsledig og blakk.

Kjæresten min kom, og jeg hadde den beste dagen i går. Men egentlig trenger ikke han meg heller. Første 1,5 timen av dagen tilbrakte vi sammen, resten har han brukt på lillebroren min. Og det er jo helt greit. Jeg har ikke krav på noen sin oppmerksomhet, men jeg bare merker hvor lite jeg er verd. Ønsker å dø, forsvinne, ikke være mer... Det hadde vært en lettelse!

"I hate myself, and I want to die" - Kurt Cobain.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest patetisk

Sett heller pris på det du har.

At du faktisk HAR en kjæreste, at du HAR en bror.

Du vet ikke hva det vil si å være skikkelig ensom og forlatt. Slutt å sutre..det virker bare mot sin hensikt. Du oppfyller din egen selvprofeti.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kizza1365380506

Du motsier deg selv her. Du kan ikke ta livet ditt fordi de rundt deg vil få det så vondt. Akkurat, de ville få det forferdelig fordi de er glad i deg. De vil lure resten av livet hva de kunne gjort for deg for å få deg til å forandre mening. Og de vil aldri få svar. De bryr seg om deg. Du har en familie og en kjæreste som er glad i deg. En ting er helt sikker, du er verdt noe, det er vi alle.

Gjør som patetisk sier. Fokuser på de du har rundt deg. Tenk på din lillebror. Vedder en million på at han er glad i deg.

Og her kommer en kjempeklem til deg fra meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er ikke verdiløs. Ingen mennesker er verdiløse! Hjelper sikkert lite å si det... Vet veldig godt hvordan det er å føle seg verdiløs.

Kjæresten din er helt sikkert veldig glad i deg. Ellers hadde han jo ikke vert sammen med deg?

Vet han at du sliter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går du i terapi? Hvis ikke, så syns jeg du skulle det. Ellers så går det an å spørre på aetat og trygdekontoret om et eller annet slags rehabiliterings/attførings-opplegg. Da får du vært ute i jobb, det vil være godt for deg å føle at du er til nytte.

Det er ikke til hinder for at du samtidig kan søke jobber.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shadows1365380629

Så bra at du skriver ned hva du føler. Du er kjempe tøff!! Det er vanskelig å tro at man er mye verd og at mange mennesker vil at akkurat du skal leve; når man har sagt til seg selv at man er verdiløs utallige ganger. Når jeg ser tilbake på de gangene jeg har vært nærme selvmord, blir jeg kjempe redd! Jeg får lyst til å sloss mot de følesene som fikk meg til å føle meg så jævelig.

Du kommer helt sikkert til å komme over dette også. Det er bare å lade opp batteriene. Jeg stemmer på deg, og da går du rett til topps!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...