Gå til innhold

adderal?


jayimie

Anbefalte innlegg

Hei jeg er en 21 år gammel gutt som mai fikk stilt diagnosen ad/hd, jeg startet utprøving av ritalin, men fant fort ut at den ikke hadde særlig positiv virkning på meg. Prøvde så ut concerta med bedre hell, men fortsatt var virkningen ikke tillfredstillende, og gikk videre og fikk prøve ut dexedrine, her med langt større hell. Det som forsatt trekker kraftig ned er den korte virketiden, med en sterk "dropp off" følelse, den siste timen av en dose (fire timer mellom hver) så blir ekstremt rastløs og føler meg sliten og irretabelm, mens en 20min etter ny dose får jeg en sikkelig opptur som også er delvis travel. Jeg har lest om en type medisin som går under navnet adderal, og består av 6 forskjellige amfetamin salter, en miks av både deksa amfetamin og racemisk amfetamin. Den nye adderal xr ,er gitt som "halvdags" dose med virketid på 6 timer. Den omtalte "dropp off effekten" og "peak and vally" virkningen, som jeg har opplevd på alle hittil utprøvde sentralstimulernde midlene, skal være sterkt redusert om ikke elemintert i denne medisinen. Mitt spørsmål er enkelt og greit: er det mulighet for at jeg kan skrevet ut denne medisinen, vet denne må isåfall bestilles fra usa.

andre alternativ??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...