Gå til innhold

Smerter i en tå.

Anbefalte innlegg

Tok en oprasjon for noen år siden , de avstivet en storetå.

Det fulgte mue problemer, med sko, støvler med innleggsåler.

Privat lege har stilt opp hele tiden, det ble spesialister med skotøy. Nu har jeg fått smerteri tå fra vensstre i foten.Det verker i både negl og tå.Det deanner seg et belleg på den tåen, prøver å holde den i orden.Med vask , klipping av belleget. men det verker i neglen, har noen noe forslag, Gjerne en lege. Kan ikke gå til privat legen min før han skal ta de vanlige prøver. Har dia. tenker på koldbrann, men den må vel synes utenpå.I dag har jeg smurt den inn med grønnsåpe, det brukte vi i gamle dager. Min mann halter etter et slag for fler år siden, nu er det jeg som halter.Kan jeg prøve å dra ut neglen, der det verker.Klage til legen min om det. Takknemlig for svar hilsen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/13235-smerter-i-en-t%C3%A5/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Nina Lindstad, spesialist i allmennmedis

Til fredsliljen. Grønnsåpebad høres bra ut. Noen ganger er antibiotika nødvendig. Sopp-infeksjon kan være en mulighet også. Legen din vil kunne sille ulike infeksjoner. Siden du har diabetes, bør du ikke begynne å dra av neglen selv.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/13235-smerter-i-en-t%C3%A5/#findComment-64853
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...