Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Fordi svaret som lå over ditt i tråden ble slettet - og som tidligere nevnt i dag, så følger da det som ligger under i tråden med i slettingen.

Dere må få gjort noe med denne måten å slette på, dere sletter jo masse verdifulle innlegg på denne måten.

Viss jeg blir skikkelig forb... på noen i en tråd så er det altså bare å gå midt inn i tråden og skrive et innlegg som jeg vet vil bli slettet? Og vips så er tråden ødelagt for alle.

HMMM

Gjest Moderator

Dere må få gjort noe med denne måten å slette på, dere sletter jo masse verdifulle innlegg på denne måten.

Viss jeg blir skikkelig forb... på noen i en tråd så er det altså bare å gå midt inn i tråden og skrive et innlegg som jeg vet vil bli slettet? Og vips så er tråden ødelagt for alle.

HMMM

Nei, det er innlegg som legges inn som svar på ditt innlegg som i såfall vil følge med i dragsuget.

Gjest Jordnær

HMMM

Smart tenkt, Tusj!

Dessuten viser dette at dersom noen ønsker å ødelegge for andre, så kan de jo bare legge inn den lenken i samtlige innlegg...

...og vips - så finnes det ingen innlegg på doktoronline.no.

Nei, sånn kan vi ikke ha det.

Jeg oppfordrer webmaster til å foreslå å endre regelverket, og til å ta backup av ting som blir slettet.

Men selvfølgelig, dette er jo bare bokstaver. Verden går jo videre... Såklart! Men likevel... meningsutvekslinger går tapt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...