Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Når har dere tenkt og stoppe denne mannen?

Skal det ende med at psykiatriske pasienter i ren frustrasjon oppgir sin identitet på psykiatriforumet. I dag er han ute etter at folk skal oppgi sine egentlige navn. Folk i ubalanse kan komme til og gjøre nettopp det.

Nå må Dol ta sitt ansvar, ta dette på alvor og minne seg selv på vilkårene som ligger til grunn for personvern fra datatilsynet sin side.

Hvorfor får forresten Rune Fardal opptre med fullt navn? Og dermed blottstille både seg selv, familie, naboer, venner o.s.v Kan dette forsvares utfra Dol`s konsesjon?

Rune Fardal strekker det for langt nå, som ansvarlige kan dere ikke tilate dette lengre.

Håper dere er voksne nok til å svare på dette, da det er i ferd med å bli et alvorlig problem for både dere og deres "kunder"

mvh

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/132762-ang-rune-fardal/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Trini skrev:

"Skal det ende med at psykiatriske pasienter i ren frustrasjon oppgir sin identitet på psykiatriforumet."

Dette er da ikke et legekontor! Men en informasjonside! Dette er et offentlig forum for alle, det får trini som andre tåle. Ingen tvinger deg til å være her! Om han vil bruke sitt navn er vel det opp til han! Hva blir det neste? nekte folk å snakke om bestemte temaer slik enkelte opplagt prøver å samotere psykopatidebatter....

"I dag er han ute etter at folk skal oppgi sine egentlige navn. Folk i ubalanse kan komme til og gjøre nettopp det."

Er du paranoia eller????

Folk som er i en slik uballanse at de ikke har kontroll på seg selv har vel lite på et forum som dette å gjøre. Ikke det at jeg har sett at han ber noen være offentlige med navn.

Kan ikke se at dette er noe problem for DOL!

dette er latterlig kritikk!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/132762-ang-rune-fardal/#findComment-818504
Del på andre sider

Trini skrev:

"Skal det ende med at psykiatriske pasienter i ren frustrasjon oppgir sin identitet på psykiatriforumet."

Dette er da ikke et legekontor! Men en informasjonside! Dette er et offentlig forum for alle, det får trini som andre tåle. Ingen tvinger deg til å være her! Om han vil bruke sitt navn er vel det opp til han! Hva blir det neste? nekte folk å snakke om bestemte temaer slik enkelte opplagt prøver å samotere psykopatidebatter....

"I dag er han ute etter at folk skal oppgi sine egentlige navn. Folk i ubalanse kan komme til og gjøre nettopp det."

Er du paranoia eller????

Folk som er i en slik uballanse at de ikke har kontroll på seg selv har vel lite på et forum som dette å gjøre. Ikke det at jeg har sett at han ber noen være offentlige med navn.

Nei det er ikke opp til ham selv, Dols retningslinjer gjelder for ham som for alle andre. De har sin konsesjon fra Datatilsynet

http://forum.doktoronline.no/forum/bin/show.wa?msgid=1963896

Hva er du for et dumt menneske som tror at det er bare "friske og balanserte" mennesker som bruker legesider generelt og Dol psykiatri spesielt?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/132762-ang-rune-fardal/#findComment-818540
Del på andre sider

Annonse

Gjest uten signatur

Trini skrev:

Er du paranoia eller????

I alle dager! SELVFØLGELIG mysser det av ubalanserte mennesker på et psykaitriforum!!!!!!!!

Det skjønner en fort etter å ha lest få innlegg. Jeg er ofte i ubalanse selv jeg! Helt klart! Men jeg har selvinnsikt til å forstå det også heldigvis.

Mener du altså at et menneske som truer med selvmord er i balanse du da kanskje? Slikt skjer jo stadig vekk. Men disse innlegga blir slettet fortløpende.

Dette innlegget virket nesten på meg *mistenksom etter diverse rare erfaringer her inne* som et 'fake' støtteinnlegg for en bestemt sak spør du meg.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/132762-ang-rune-fardal/#findComment-819059
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...