rummy Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 hei, jeg bare lurer på om jeg endelig har funnet svaret på hvorfor jeg har hatt utrolig mye problem siden sommeren ifjor. Jeg har vert veldig deprimert og drevet med selvskading og diverse.Her er min historie, men jeg føler ikke at jeg kan kalle det voldtekt, for det var jo ganske mye min feil..Jeg var 17 år og var på en stor campingplass med to venninner. Etter en stund gikk ble vi alle invitert inn på en av hyttene.De som var der røykte dop, men drakk også. Selv hadde jeg aldri prøvd dop, men i ettertid lurer jeg på om ikke noen har kanskje puttet noe i drinken min eller noe. Husker så vidt at en gutt/mann dro meg inn på et av rommene. Neste minne er at jeg ikke finner dørhåndtaket. Så husker jeg at jeg "våkna" av at tre andre menn sto og lo av meg mens jeg lå i senga naken.Og de hadde et filmkamera. De ville først ikke slippe meg ut, og fyren som jeg hadde hatt sex med lå i fosterstilling på senga bevisstløs og en kondom lå på gulvet(merkelig nok husker jeg dette). MEn Dette er også kun alt jeg husker før jeg og venninnene mine tar en taxi hjem. Neste dag våkner jeg og til venninnene mine sier jeg det var en one night stand. Selv om jeg ikke utvekslet et ord med fyren hele kvelden, og helt ærlig har jeg ikke filla peiling på hvordan han så ut, eller hva vi gjorde. Men var dette en one night stand i grisefylla, eller overgrep? Ikke vet jeg, men jeg har aldri ligget med noen før uten at vi har vert i et forhold, så det er liksom ikke noe jeg gjør hver helg. Men uansett er denne historien for meg mer en fyllehistorie. Men hvorfor blir jeg alltid da redd når jeg tenker på det? Noen som har vert i en lignende situasjon eller har noen synspunkt. Jeg veit bare at jeg følte meg som den mega sluten etterpå.no one to blame but myself. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/132774-ble-jeg-voldtatt/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
nett Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 Hei. Det du beskriver kan minne om "rohypnol"voldtekt. Det får man en pille puttet i drinken og etterpå husker man lite og ingenting. Har du ingen spor å gå etter så du kan få dette annmeldt? Vel i så fall, finn deg noen du kan betro deg til og prat og prat om det, du må slippe det løs. Sier jeg som ikke tør si noe.... Men jeg har bare det rådet å gi deg. *klem* 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/132774-ble-jeg-voldtatt/#findComment-817555 Del på andre sider Flere delingsvalg…
rummy Skrevet 15. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2004 Hei. Det du beskriver kan minne om "rohypnol"voldtekt. Det får man en pille puttet i drinken og etterpå husker man lite og ingenting. Har du ingen spor å gå etter så du kan få dette annmeldt? Vel i så fall, finn deg noen du kan betro deg til og prat og prat om det, du må slippe det løs. Sier jeg som ikke tør si noe.... Men jeg har bare det rådet å gi deg. *klem* hei og takk for svar... men jeg kan ikke snakke med vennene mine for de var der og så meg gå inn på rommet med ham, så de vil bare le av meg siden jeg selv sa det var en one night stand etterpå...Men jeg vet ikke hvem han er, men jeg tror jeg kan finne det ut. takk for svar igjen. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/132774-ble-jeg-voldtatt/#findComment-818306 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.