Gå til innhold

Forumundersøkelse; Hva kaller du en slik??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Pedofile og fordomsfulle mennesker har jeg ikke noe til overs for.

Dessverre rekker ikke vokabulatet mitt til.

Ulv I Faarikaal
Skrevet

nei det er det ikke... man skal ALDRI anklage noen før man har bevis for at de har gjort noe! DEt er såpass alvorlig at det kan ødelegge vedkommendes liv.. Sånn som den stakkars mannen du skriver om.

Men er det beviser for at en har voldtatt et barn (eller voksen for den saks skyld) så fortjener de å få livet ødelagt! Det mener jeg! Og jeg tror ikke på "en ny sjanse" i slike saker.. Gjør man noe så grusomt mot et annet menneske bør man faen meg betale for det og, og fortjener ikke et verdig liv... det samme mener jeg om incest.

Kanskje du har registrert at det er en skandale på vei opp i media?

Om alle som er uskyldig dømt i Norge etter at man oppdaget at to metoder metode man brukte for å avsløre misbruk av barn ikke er "gode"? Man tror foreløpig at rundt 100 personer kan være uskyldig dømte.

Legene som var med som sakkyndige vrir seg nå som mark og lyver desperat for å vri seg unna.

Det er en katastrofe under opprulling.

En rettskyndig har studert sakene og funnet ut hvis man sammenstiller alle sakene, så kunne ikke _alt_ stemme. Det måtte være noe galt. Og det er det.

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Det er vel sannsynligvis en muslim fra Iran. Det er vanlig at man gifter bort jentene i Iran når de er 9 år gamle. Da kan det jo bli litt lenge å vente. Pføy og fan.

http://www.rights.no/webtekst/OffentligeUttalelser/200203_horingsut_JD.htm

Det hadde vært fint å få inn tekst i loven om at ingen f eks under 18 år kan inngå ekteskap, ekteskapslignende forhold eller andre foranstaltninger som ligner ekteskap eller samboerskap. Og at den som forsøkert tvinge eller påvirke til slikt også kan straffes.

Eller?

Skrevet

Kanskje du har registrert at det er en skandale på vei opp i media?

Om alle som er uskyldig dømt i Norge etter at man oppdaget at to metoder metode man brukte for å avsløre misbruk av barn ikke er "gode"? Man tror foreløpig at rundt 100 personer kan være uskyldig dømte.

Legene som var med som sakkyndige vrir seg nå som mark og lyver desperat for å vri seg unna.

Det er en katastrofe under opprulling.

En rettskyndig har studert sakene og funnet ut hvis man sammenstiller alle sakene, så kunne ikke _alt_ stemme. Det måtte være noe galt. Og det er det.

Hva med alle som ikke ble dømt da?

Den gangen var det bare 1 av 10 saker som kom opp i retten og det skulle mye til å få dem dømt.

Så antagelig er det flere skyldige som går rundt fri enn uskyldige som er blitt dømt. Men selvfølgelig er det synd på dem som ble feilaktig dømt.

Men hva slags bevis mener du skal til for å få folk dømt når de har bedrevet utukt med småunger.

Ungene kan ikke forklare seg, familie blir ikke trodd og man må ha tekniske bevis. Kjønnssykdommer teller ikke som bevis heller.

Skrevet

Det samme som man kaller en nordmann, svenske eller andre som voldtar små barn.... Pedofile.... Også flere ting somjeg tviler på går gjennom Webmaster.....

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Hva med alle som ikke ble dømt da?

Den gangen var det bare 1 av 10 saker som kom opp i retten og det skulle mye til å få dem dømt.

Så antagelig er det flere skyldige som går rundt fri enn uskyldige som er blitt dømt. Men selvfølgelig er det synd på dem som ble feilaktig dømt.

Men hva slags bevis mener du skal til for å få folk dømt når de har bedrevet utukt med småunger.

Ungene kan ikke forklare seg, familie blir ikke trodd og man må ha tekniske bevis. Kjønnssykdommer teller ikke som bevis heller.

Jeg er helt enig, og det er den andre siden av saken. Skyldige i tusenvis går fri.

Jeg vet ikke hva man skal gjøre.

Skrevet

Jeg er helt enig, og det er den andre siden av saken. Skyldige i tusenvis går fri.

Jeg vet ikke hva man skal gjøre.

Det tror jeg ikke noen vet og det er for jævli

Skrevet

Alle personer, uansett hudfarge, hårfarge eller hvor mange tær de har er noen fordømste svin som jeg glatt kunne puttet inn i en vaskemaskin og satt den på full rulle! 'puh'....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...