Gå til innhold

Anbefalte innlegg

For ca. 2 uker siden, fikk jeg sterk hodepine. denne varte i noen dager før jeg gikk til lege. han sa det var en virusinfeksjon, og at det ville gå over etter en tid. Hodepinen var meget intens og varte i 3-4 dager og var typisk forkjølelse/influensa-hodepine der det gjør spesielt vondt i hodet når man reiser seg opp. Hodepinen var konstant og det gjorde vondt hele tiden. Jeg hadde ikke feber. Nå har den verste hodepinen gitt seg, men jeg merker den dersom jeg rister litt på hodet, men til vanlig, føler jeg ikke noen smerte i hodet. Ellers føler jeg med litt rar på mange måter. Jeg har temperatursvingninger der jeg først kan fryse og etter en tid, svetter jeg uten at det er noen forandring i rommets temperatur. jeg har målt temp. gjennom hele perioden. jeg har aldri hatt feber i denne perioden. jeg har også hatt endel søvnløshet i denne perioden. jeg er 21 år og har aldri noensinne hatt noen slags problem med hodepine tidligere. hva er galt??

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/13288-hodepine/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Rolf Salvesen, spesialist i nevrologi

Kjære lord !

Det er slett ikke sikkert at forslaget om virusinfeksjon var så dårlig (og at det du nå opplever er det vi kan kalle "etterdønninger"). Jeg har i alle fall ikke noe bedre forslag ut fra disse opplysningene.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/13288-hodepine/#findComment-64795
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...