Gå til innhold

Er dette normalt?

Gjest Zania

Anbefalte innlegg

Var hos gynekolog for noen uker siden og fikk vite at jeg hadde sopp i underlivet. Kjøpte da en kombinasjosnpakke med Canesten piller (6 dager) og en krem. Pillen skal føres opp i skjeden om kvelden, men det som er så rart er at om natten så blir alt bare kliss, virker som at pillen bare "renner" ut av meg.. Er dette normalt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

heisann.

har brukt slike piller ett par ganger....og de bare "rant" ut av meg å.

sist gang jeg brukte de...prøvde jeg å få pillene så langt opp i skjeden som mulig, og da kom ikke restene ut i løpet av natten men utover neste dag.

-alt som går inn må jo komme ut igjen...

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mette Moen, Gynekolog

Stikkpillen løses opp i varmen, men den virker selv om det ser ut som mye løper ut igjen. Forsøk å sette pillen så langt opp i skjeden som mulig, gjerne i rommet bak livmortappen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mette Moen, Gynekolog

Stikkpillen løses opp i varmen, men den virker selv om det ser ut som mye løper ut igjen. Forsøk å sette pillen så langt opp i skjeden som mulig, gjerne i rommet bak livmortappen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva slags symptomer hadde du (hvis du hadde noen) før du fikk vite at du hadde sopp??

HIlsen en som lurer

Jeg hadde ingen spesielle symptomer, ingen jeg merket hvertfall, bortsett fra en hvitaktig utflod. Jeg tok bare en test for kjønnsykdommer, og fant ut at jeg hadde sopp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...