Gjest Zania Skrevet 22. desember 2000 Del Skrevet 22. desember 2000 Var hos gynekolog for noen uker siden og fikk vite at jeg hadde sopp i underlivet. Kjøpte da en kombinasjosnpakke med Canesten piller (6 dager) og en krem. Pillen skal føres opp i skjeden om kvelden, men det som er så rart er at om natten så blir alt bare kliss, virker som at pillen bare "renner" ut av meg.. Er dette normalt? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest jeg lurer Skrevet 22. desember 2000 Del Skrevet 22. desember 2000 hva slags symptomer hadde du (hvis du hadde noen) før du fikk vite at du hadde sopp?? HIlsen en som lurer 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jellyfish Skrevet 22. desember 2000 Del Skrevet 22. desember 2000 heisann. har brukt slike piller ett par ganger....og de bare "rant" ut av meg å. sist gang jeg brukte de...prøvde jeg å få pillene så langt opp i skjeden som mulig, og da kom ikke restene ut i løpet av natten men utover neste dag. -alt som går inn må jo komme ut igjen... :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mette Moen, Gynekolog Skrevet 23. desember 2000 Del Skrevet 23. desember 2000 Stikkpillen løses opp i varmen, men den virker selv om det ser ut som mye løper ut igjen. Forsøk å sette pillen så langt opp i skjeden som mulig, gjerne i rommet bak livmortappen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mette Moen, Gynekolog Skrevet 23. desember 2000 Del Skrevet 23. desember 2000 Stikkpillen løses opp i varmen, men den virker selv om det ser ut som mye løper ut igjen. Forsøk å sette pillen så langt opp i skjeden som mulig, gjerne i rommet bak livmortappen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zania Skrevet 26. desember 2000 Del Skrevet 26. desember 2000 hva slags symptomer hadde du (hvis du hadde noen) før du fikk vite at du hadde sopp?? HIlsen en som lurer Jeg hadde ingen spesielle symptomer, ingen jeg merket hvertfall, bortsett fra en hvitaktig utflod. Jeg tok bare en test for kjønnsykdommer, og fant ut at jeg hadde sopp. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.