Gjest uskyldig tilskuer Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 på psykiatri. Dritkasting. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/133010-hold-%C3%B8ye-med-tr%C3%A5den-primitive-forsvarsmekanismer/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ad.M. Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Jeg var akkuat på tur hit for å skrive det samme. Nå må webmaster være seg sitt ansvar bevisst. Jeg har ikke skrevet innlegg i denne diskusjonen, men har fulgt med. Nå har det gått alt for langt. Denne Fardal slenger om seg med dritt, diagnoser og harselering av andre brukere. Hittil er folk kalt paranoide, personlighetsforstyrret og psykopat. Nå må dette ta slutt! Jeg er rasende på denne misbruken av et forum. Fardal kommer også med harselinger og nedvurderinger,kollektivt, av brukerne av psykiatriforumet. Dette virker krenkende på mange. Hvis dette fortsetter kommer dere til å miste mange brukere. For dette er MISBRUK. Kom heller ikke å si at det ikke er anledning til å utestenge brukere, da det ikke er juridiske begrensninger på dette. Forumet er et privat foretak og det er opp til eier å sette regler for bruk. Jeg gjør også oppmerksom på at ALLE andre forum jeg har vært inne på eller er bruker av er seg sitt ansvar bevisst og utestenger bruker som har en framferd som dette. Dere har utvist en grov fraskrivelse av ansvar. Dere kan også sjekke hvor mange nick Fardal bruker for å diskutere med seg selv. Skjerp dere! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/133010-hold-%C3%B8ye-med-tr%C3%A5den-primitive-forsvarsmekanismer/#findComment-819404 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusj Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Jeg var akkuat på tur hit for å skrive det samme. Nå må webmaster være seg sitt ansvar bevisst. Jeg har ikke skrevet innlegg i denne diskusjonen, men har fulgt med. Nå har det gått alt for langt. Denne Fardal slenger om seg med dritt, diagnoser og harselering av andre brukere. Hittil er folk kalt paranoide, personlighetsforstyrret og psykopat. Nå må dette ta slutt! Jeg er rasende på denne misbruken av et forum. Fardal kommer også med harselinger og nedvurderinger,kollektivt, av brukerne av psykiatriforumet. Dette virker krenkende på mange. Hvis dette fortsetter kommer dere til å miste mange brukere. For dette er MISBRUK. Kom heller ikke å si at det ikke er anledning til å utestenge brukere, da det ikke er juridiske begrensninger på dette. Forumet er et privat foretak og det er opp til eier å sette regler for bruk. Jeg gjør også oppmerksom på at ALLE andre forum jeg har vært inne på eller er bruker av er seg sitt ansvar bevisst og utestenger bruker som har en framferd som dette. Dere har utvist en grov fraskrivelse av ansvar. Dere kan også sjekke hvor mange nick Fardal bruker for å diskutere med seg selv. Skjerp dere! Nå er kanskje ikke jeg det minste svinet i skogen, men det Fardal bedriver er råttent. Det er vel egentlig bare å tipse datatilsynet om hans virksomhet. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/133010-hold-%C3%B8ye-med-tr%C3%A5den-primitive-forsvarsmekanismer/#findComment-819425 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.