Gå til innhold

Merkelig forum dette...???


ladyen

Anbefalte innlegg

Noen vil ha forumet som koseforum for syke mennersker som kan prate sammen. Og det er jo greit

Andre vil ha svar på sin egen medisinering, underforstått de stoler ikke på sin egen lege!

Noen ber om svar på tabubelagte emner og blir forsøkt mobbet ut av folk med selvskrytende personlighetsforstyrrelser!

Enkelte har innlegg som så tydelig viser at det komer fra en forvirret person!

NHD prøver så godt han kan og besvare de mest bisarre spørsmål og fristes noen ganger til sleivspark som alle andre ( Samer og tånegler..)

Webmaster prøver så godt han kan å holde orden i dette virevar av ulike mennesketyper!

Jeg får en følelse av at dette er et forum for i hovedsak syke mennesker som trenger et sted å få ut sin aggresjon enten den er skjult eller åpen! Noen å plassere skyld og vonde følelser på! Forumet er egentlig en nettbasert dagavdeling der anonymitet avkreves og avvik ikke tollereres!

The world is a crasy plase!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest far far far

Dette innlegget sier vel mest om deg selv...

Og ikke stort om andre...

Det virker som om det er du som prøver å "rettferdiggjøre" deg selv og være aggressiv overfor andre..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest undrende_far

ladyen? Jeg ser du har skiftet kjønn, Fardal.

Tror du blander sammen alle som ikke er direkte negative til meg, med meg!

Jeg er ikke ladyen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette innlegget sier vel mest om deg selv...

Og ikke stort om andre...

Det virker som om det er du som prøver å "rettferdiggjøre" deg selv og være aggressiv overfor andre..

Hva mener du med dette?

Dette innlegget sier vel mest om deg selv...

Og ikke stort om andre...

Det virker som om det er du som prøver å "rettferdiggjøre" deg selv og være aggressiv overfor andre..

-

Jeg er ikke undrende_far!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest alternativer

Bortsett fra første avsnitt kjenner jeg ikke igjen denne beskrivelsen.

Men hvis du synes det er så dumt, hvorfor kommer du da ikke med forslag til forbedring? Altså konstruktiv kritikk?

Ja, vi som skriver her er mer eller mindre syke mennesker - fordi dette er et sted som skal hjelpe syke mennesker. Liker du ikke syke mennesker, prøv noe annet enn DOL!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest uten signatur

'The World is a Crazy Place'

DER sa du det! Jeg er med i forskjellige foreninger, har vært ansatt i et par større bedrifter og har en stor familie samt en omfangsrik vennekrets. De fleste av disse er såkaate 'friske'.

Jeg må jo si at de samme problemstillingene går igjen der også da! Det er slik det er. At det her inne blir enda mer tydelig hvor rare vi mennesker er, er jo klart! Her TØR jo folk stå fram siden det er meningen at vi skal gjøre det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hilsen psykopaten.

Tror du blander sammen alle som ikke er direkte negative til meg, med meg!

Jeg er ikke ladyen!

He he, underholdning lager du ihvertfall. Det skal du ha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...