Gå til innhold

Sint!


Gjest finnguala

Anbefalte innlegg

Gjest finnguala

Jeg er rasende. Jeg har fått igjen angsten og depresjonen. Sterkere enn på lenge.

Jeg tenker på hevn. Selvfølgelig er det bare fantasier. Men når jeg har fått roet meg, skal dette få konsekvenser. Jeg skal bli tøffere. Gjør jeg ikke noe med dette, kommer det til å forfølge meg. Jeg kommer til å forbli rasende i svært lang tid.

Det er siste gang noen trakaserer meg på arbeidsplassen.

Jeg har vært et lett bytte. Og jeg er livredd, jeg er livredd. Jeg er så redd. Og så sint. Er helt i oppløsning og vet ikke helt ennå hvordan jeg skal takle følelsene.

Jeg er forbanna. Hvem tror de at de er, som kan tråkke på meg; hvordan kan systemet være sånn, som ikke beskytter studenter fra psykopatiske praksisveiledere? Hvor mange studenter før meg har opplevd dette? Hvorfor har ikke reformen blitt innført før?

Hvorfor skal jeg fortsette å la folk godte seg på min bekostning? Det er snakk om folk som trenger noen å tråkke på.

Min største utfordring blir å skille mellom de som vil meg vel og de som ikke vil meg vel.

Jeg blir litt sånn enten eller. Enten naiv, eller overdrevent mistenksom. Men stort sett har jeg nok vært for naiv. Og det får jeg svi for nå. Hvem skulle tro at det finnes så mange mennesker som har så mye ondt i seg?

Jeg må bruke dette til å bli sterkere. Men det er ikke lett, for jeg har før vært selvdestruktiv. Det er ikke ensidig; Jeg vil meg selv ikke BARE vel.

Jeg var på bedringens vei. Og så skjedde dette. Akkurat når man tror man har fått nokk.. da skjer det noe som utfordrer ens egne grenser i enda større grad.

Jeg har kanskje fra jeg var liten ikke lært å respektere meg selv høyt nok. Jeg har kanskje lært å sette andre foran meg selv. Jeg har kanskje lært meg at det er normalt å bli tråkket på.

Og nå har jeg blitt tråkket på. Grundig, flere ganger.

Det er flere ting ved praksisen min som er merkelig. Ubegrunnede negative påstander i tilbakemeldingen. Og det MÅ jeg skrive under på sier de på høyskolen.

Ikke F..! Før det skal jeg lage en sak av det.

BASTA!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kizza1365380506

Kjempefint. Snu agritiviteten din til noe positivt.

Tenkte på noe: du kan ikke be om å få en ny veileder, eller er du kommet så langt i studiet ditt at det er for sent tror du?

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest finngula

Kjempefint. Snu agritiviteten din til noe positivt.

Tenkte på noe: du kan ikke be om å få en ny veileder, eller er du kommet så langt i studiet ditt at det er for sent tror du?

Klem fra

Det er allerede for sent, er ferdig med praksis. Men en lærer leste den skriftlige tilbakemeldingen høyt for meg, uten at jeg fikk den (?). Det var ikke pent det som sto der, og der var til og med noen ubegrunnede påstander. Det verste er at jeg MÅ skrive under på det brevet.

Men glem det, da skal jeg heller lage en sak av det!

hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kizza1365380506

Det er allerede for sent, er ferdig med praksis. Men en lærer leste den skriftlige tilbakemeldingen høyt for meg, uten at jeg fikk den (?). Det var ikke pent det som sto der, og der var til og med noen ubegrunnede påstander. Det verste er at jeg MÅ skrive under på det brevet.

Men glem det, da skal jeg heller lage en sak av det!

hehe

Gå for det. Det går ikke an å bli behandlet slik du har fortalt. Fint at du ikke lar deg knekke. Som sagt snu sinne og frustrasjon til noe positivt. Det er kjempetøfft men du kommer til å bli kjempesterk av det.

Yai finngula

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...