Gå til innhold

Chatte med samme kjønn

Anbefalte innlegg

Gjest mIRC user
Skrevet

Nå har jeg hengt en årrekke på mIRC og diverse andre chatteplasser, og jeg har inntrykket at du bare kan snakke med det andre kjønn viss du ikke kjenner personen fra før.

Nå har er jeg lei sjekking og vil heller snakke med andre jenter på min alder. Problemet er bare at viss jeg prøver å snakke med noen, så er de ikke intrisert i å føre en samtale med meg.

Finst det noen spesielle kanaler der sånne som meg møtes? Eller er det helt håpløst å snakke med andre enn gutter?

Gjest tidl.chatter
Skrevet

Du bør være aktiv på kanalen, og ikke ta så mye initiativ privat i begynnelsen. Om du diskuterer et tema (eller snakker mye tull...virker det også :o) ) på kanalen vil du tiltrekke deg oppmerksomhet. Folk vil kommentere, og da svarer du med direkte spørsmål til de nickene du skjønner er jenter. Neste gang du kommer på er det bare å hilse spesifikt på disse personene og etter en stund kommer dere mer og mer i prat. Er ikke så vanskelig egentlig. Du kan også flørte heftig med guttene, for da strømmer det alltid andre jenter til...De vil også flørte, så da er det bare å "spille på lag" med jentene. Merkelig hvor fort man blir nettvenninnner da, gitt :o)

Savner å chatte jeg...Har ikke fast tilgang til pc lenger...Kos deg! :o)

Skrevet

Forsøk å bli kjent med folk via Blink (som du finner under Dagbladet.no). Dette er et sted som ikke bare er sjekkested, men et sted å treffe venner av samme kjønn, danne interessegrupper osv. Veldig trivelig miljø! Og så kan du jo finne noen å chatte videre med der kanskje...

Gjest mIRC user
Skrevet

Forsøk å bli kjent med folk via Blink (som du finner under Dagbladet.no). Dette er et sted som ikke bare er sjekkested, men et sted å treffe venner av samme kjønn, danne interessegrupper osv. Veldig trivelig miljø! Og så kan du jo finne noen å chatte videre med der kanskje...

Blink er for personer over 25 år. Jeg er ikke så gammel ennå :)

Skrevet

Merkelig.

Henger bare på faste (sære, og passelig private kanaler jeg ikke vil ut med navnet på her) der jeg stort sett har blitt kjent med alle, og møtt de fleste etterhvert.

Jeg snakker mest med jenter (er jente selv).

Holder til på Efnet.

Gjest jentepå21!!
Skrevet

Er helt enig med deg der! Har det samme probelmet! Kanskje vi kan chatte? ;-)

Gjest mIRC user
Skrevet

Er helt enig med deg der! Har det samme probelmet! Kanskje vi kan chatte? ;-)

Ja, det kan vi kanskje gjøre. Holder du til på EFnet?

Gjest epletre
Skrevet

Ja, det kan vi kanskje gjøre. Holder du til på EFnet?

Jepp! Hva kanaler?

Skrevet

Blink er for personer over 25 år. Jeg er ikke så gammel ennå :)

Tøys og tull, Blink er ikke bare for personer over 25! Det er jo masse 14-15 åringer med der! Fullt lovlig det!

Gjest epletre
Skrevet

Greit :)

oki. far ta det imorgen? Skal paa voirspiel naa:-) klokka er 6 her borte, saa maa ut aa bevege rockefoten ikveld!:-)

Gjest mIRC user
Skrevet

oki. far ta det imorgen? Skal paa voirspiel naa:-) klokka er 6 her borte, saa maa ut aa bevege rockefoten ikveld!:-)

oki :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...