Gå til innhold

Jeg ville aldri tilgitt en utro mann!Du da?

Anbefalte innlegg

Gjest Ikke i natt kjære...

Av mangel på emner i natten; Jeg ville aldri tilgitt en mann som var utro.Han hadde stupt på hodet rett ut gjennom døra og aldri fått adgang til mitt hjem mere.

Jeg skjønner ikke meg på de dumme kvinnfolka som tilgir utro menn(om de har barn eller ikke).Skjønner de ikke at en mann som har vært utro 1-2 ganger alltid vil være det igjen(selv om det kan gå en lang engleperiode etter at de har blitt avslørt).

Etter ett år eller to (eller tre!) er det i gang igjen, akkurat som med alkoholikere.En gang alkis, alltid alkis.Og det samme med utro menn...

Og tenk på alle sykdommene disse rundbrennerne kan dra på seg og smitte videre?

Vet om en fyr i lokalsamfunnet som har slengt rundt med kølla i alle år, men kona holder på han.Det fikk meg til å stille spørsmålet:

Ville du ha tilgitt din utroe mann/samboer?

Fortsetter under...

• Svar 45
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Ulv I Faarikaal

4

• Anki

2

• serendipity

2

• favn

2

Jeg kunne nok tilgitt et sidesprang men hvis noen var notorisk utro hadde det vært rett på dør.

Det jeg ikke hadde fikset med en mann er en som pilser hver dag og må drikke i helga selv om vi hadde vært alene hjemme. Jeg har ikke noe i mot alkohol men synes det er best til festbruk eller kosedrikke med venner.

Gjest Ikke i natt kjære...

Jeg kunne nok tilgitt et sidesprang men hvis noen var notorisk utro hadde det vært rett på dør.

Det jeg ikke hadde fikset med en mann er en som pilser hver dag og må drikke i helga selv om vi hadde vært alene hjemme. Jeg har ikke noe i mot alkohol men synes det er best til festbruk eller kosedrikke med venner.

Jepp, enig med deg i det med drikkingen.Men jeg synes det er ok at en mann kan ta noen øl/vinglass sammen med kona en lørdagskveld en gang iblandt.

Men det med utroe menn firer jeg ikke på ;o)

Jeg ville aldri kunne stole på en mann som hadde bedratt meg, så om det bare var snakk om kun en gang.Natti!

Gjest for kort

Vet, du det ville jeg faktisk. Og jeg tror ikke du har rett i at de behøver å være utro igjen. Jeg har forresten aldri opplevd dette selv, og tror ikke jeg kommer til å gjøre det heller. Allikevel så elsker jeg mannen min så høyt, vi har så mye sammen både i jordisk gods og annet, at jeg ville tilgitt ham.

Jeg er ikke perfekt selv heller, så om noen ville tilgitt meg hadde jeg også blitt glad. Tror ikke man skal være så bastant på alt her i verden. Livet er for kort til det.

Ulv I Faarikaal

Vet ikke, men bør man ikke sikre seg en avtale? Det kalles å være gift.

Jeg mener at den som er gift burde ha et juridisk ansvar, og at det burde koste penger å bryte en ektepakt. La oss si at de burde miste retten til alle verdiene i ekteskapet, hus, bil og unger. Rett på gata uten en tråd og uten et øre.

Annonse

Jeg mener at den som er gift burde ha et juridisk ansvar, og at det burde koste penger å bryte en ektepakt. La oss si at de burde miste retten til alle verdiene i ekteskapet, hus, bil og unger. Rett på gata uten en tråd og uten et øre.

eh...UIF, det der virket litt hysterisk. Fleiper du, eller?

Hva med utro kvinner da?

Jeg var selv utro mot min eks-samboer gjennom fem år. Forholdet vårt var gått i stå, jeg visste ikke om jeg elska han lenger og jeg var lei av det livet jeg hadde der jeg var. Så møtte jeg en annen som jeg fikk et slags forhold til. En måned etter dette skjedde, flytta jeg fra min eks og inn til denne mannen. Her har jeg bodd de siste fem årene, og jeg kunne aldri aldri tenke meg å være utro igjen.

Jeg liker å tenke at hvis samboeren min hadde vært utro, så hadde det vært på huet ut, men jeg kan ærlig talt ikke garantere at det ville skjedd. Mulig jeg hadde tilgitt, MULIG, men jeg hadde aldri kunne stole på han igjen, og pga det, ville nok forholdet endt ganske fort likevel. Jeg hadde nok ikke holdt ut lenge med å sitte med hjertet i halsen hver gang han dro ut, og å konstant lure på om han virkelig ER der han sier han er. Til slutt ville det sikkert gått så langt at jeg trodde han var utro bare han gikk på butikken.

Så nei, jeg er ikke sikker på om jeg ville kasta han rett ut, men om forholdet ville overlevd, det tviler jeg egentlig på :/

Men nå tror jeg ikke det er no fare heller da. Kall meg gjerne naiv ;)

Jeg tror ikke jeg kunne tilgitt en utro mann. Har man vært utro én gang, kan man være det igjen, og jeg tror terskelen er høyere første gang enn andre. Å være utro er et bevisst valg, hvor man velger å ignorere det forholdet man har og velger å gjøre noe man vet ville såre partneren, det synes jeg ikke man skal godta.

Annonse

Krmt! - Eller man kunne bli steinet offentlig?

Jeg ville aldri tilgitt utroskap. Dvs, jeg kunne tilgitt jenta, men jeg ville aldri blitt sammen med henne igjen.

Tillit er alfa og omega i et forhold, og jeg ville aldri klart å stole på en som en gang hadde vært utro mot meg.

Ergo hadde forholdet vært dødt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...