Gå til innhold

Å kutte av hende er greit, så lenge det er hjemlet i koranen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 179
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

70

• Ulv I Faarikaal

58

• Mistera

23

• Grip

17

Mest aktive i denne tråden

Ulv I Faarikaal

Hadde ikke du også gjort det da?

Jeg tror ikke det i dag, men alle kan skifte mening. Jeg nekta å stille som fadder i kirken, med det resultat at ungen ikke ble døpt.

Jeg har to mannlige kompiser som har gjort det, men hverken partneren eller de har noensinne vært i en moske hverken før eller senere, de har ikke koranen i huset. Det er lekre damer, islam eller ikke :)

Der var det besteforeldrene som skulle gjøres til lags, for å slippe sure miner. Når de er borte, er nok islam borte i den familien.

Epost?

Det virker mer relevant å snakke om ting gjort i nyere tid enn i eldre tid?

Folk burde utvikle seg litt liksom? Komme til fornuft og opplysning liksom?

Ikke islam, der holdes det på middelalderske, dystre urimeligheter til evig tid, eller til vi blir kvitt denne kreften på sivilisasjonen.

Det er ikke store forskjellen på 30 år siden, og 60 år siden.

Ulv I Faarikaal

Det er ikke store forskjellen på 30 år siden, og 60 år siden.

Da tror jeg du skal få igjen skolepenga dine. Vi andre er kommet videre, men du står igjen sammen med islam i middelalderen.

Annonse

Da tror jeg du skal få igjen skolepenga dine. Vi andre er kommet videre, men du står igjen sammen med islam i middelalderen.

Og du står igjen i 1930 årene, bare at du trakasserer muslimer, mens de trakasserte jøder.

Ulv I Faarikaal

Det bekrefter vel heller at vi stort sett ikke har flere problemer enn dem vi selv lager.

Helt riktig. Vi lager dem selv, dvs henter dem med vitende og vilje, t o m fra andre siden av kloden, som om vi ikke hadde nok.

Kristene fundamentalister sprenger abortklinikker i USA, Knutsen og Nessa syntes det er helt okay.

Vi ler litt, og lager noe morsomt ut av uttalelsen til den svenske pastoren som mener kvinnens plass er i hjemmet og at kvinnen ikke må ligge som en pinne i senga, men behage mannen. Samtidig forbanner vi muslimske kvinners hijab..!

Det er tydlig at enkelte kristene også står med beina godt plantet i middelalderen, selv her i Norden. Men det teller kanskje ikke..?

Du anklager andre her for nazisme, Grip.

Å beskylde de nye nazister for nazisme, må vel være greit?

Ensretting, undertrykking, sensur, mishandling, forfølgelse av minoriteter, mangel på demokrati, krig, vold, terror...... Nazisme? Selvsagt. Islam? Selvsagt.

Annonse

Å beskylde de nye nazister for nazisme, må vel være greit?

Ensretting, undertrykking, sensur, mishandling, forfølgelse av minoriteter, mangel på demokrati, krig, vold, terror...... Nazisme? Selvsagt. Islam? Selvsagt.

Du skriver: "forfølgelse av minoriteter"

Akkurat det du gjør her.

Helt riktig. Vi lager dem selv, dvs henter dem med vitende og vilje, t o m fra andre siden av kloden, som om vi ikke hadde nok.

En enklere løsning ville selvsagt vært å eksportere deg og dine likesinnede, ettersom det er dere som forhindrer integrasjon.

Du skriver: "forfølgelse av minoriteter"

Akkurat det du gjør her.

Vi "forfølger" jo nazister også, gjør vi ikke? På samme måte forholder vi oss selvsagt til islam.

Man bør ha et bevisst forhold til totalitære ideologier.

Ulv I Faarikaal

Kristene fundamentalister sprenger abortklinikker i USA, Knutsen og Nessa syntes det er helt okay.

Vi ler litt, og lager noe morsomt ut av uttalelsen til den svenske pastoren som mener kvinnens plass er i hjemmet og at kvinnen ikke må ligge som en pinne i senga, men behage mannen. Samtidig forbanner vi muslimske kvinners hijab..!

Det er tydlig at enkelte kristene også står med beina godt plantet i middelalderen, selv her i Norden. Men det teller kanskje ikke..?

Jo det teller, men ingen kan skryte av å ha drept 6-7 mill vantro de siste 30 åra?

Jeg ler av de samme tullingene og syns drap er trist, men mener ikke at det ene unnskylder det andre.

Jeg kan liksom ikke drepe et menneske fordi på Orderud ble det drept tre, liksom. Jeg må finne meg i å bli kritisert og evt tiltalt for drap likevel. Det er liksom ikke noen formildende omstendighet at andre har gjort noe verre.

Mange har gjort verre ting, det vet alle. Skal vi messe disse selvfølgelighetene hver dag som en morgenbønn på DOL og i hvert innlegg?

Når noen kjente dør skal jeg liksom ikke sørge fordi det dør så mange hver dag?

kan vi ikke holde ting fra hverandre som ikke hører sammen?

Ulv I Faarikaal

En enklere løsning ville selvsagt vært å eksportere deg og dine likesinnede, ettersom det er dere som forhindrer integrasjon.

Lurt.

Vi kan dra til visse landsbyer i Pakistan, der finnes det ledige boliger i massevis, for alle har flytta til Norge.

Jeg tror ikke det i dag, men alle kan skifte mening. Jeg nekta å stille som fadder i kirken, med det resultat at ungen ikke ble døpt.

Jeg har to mannlige kompiser som har gjort det, men hverken partneren eller de har noensinne vært i en moske hverken før eller senere, de har ikke koranen i huset. Det er lekre damer, islam eller ikke :)

Der var det besteforeldrene som skulle gjøres til lags, for å slippe sure miner. Når de er borte, er nok islam borte i den familien.

Epost?

"Epost?" Jeg sjekker den stadig, og alle får svar, selv muslimske damer;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...