Gå til innhold

Å kutte av hende er greit, så lenge det er hjemlet i koranen

Anbefalte innlegg

Ulv I Faarikaal
Skrevet

"Epost?" Jeg sjekker den stadig, og alle får svar, selv muslimske damer;-)

Jeg sendte en til deg i går, fikk du den?

• Svar 179
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

70

• Ulv I Faarikaal

58

• Mistera

23

• Grip

17

Mest aktive i denne tråden

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Nettopp. Og du ville passe som hånd i hanske med de lokale fundamentalistene.

Kult, og så kunne jeg gifte meg med en norsk dame og komme til Norge? Jeg ville ikke holde ut der nede i varmen og støvet og rottene og fattigdommen og... Oops... dette lyder kjent?

Skrevet

Kult, og så kunne jeg gifte meg med en norsk dame og komme til Norge? Jeg ville ikke holde ut der nede i varmen og støvet og rottene og fattigdommen og... Oops... dette lyder kjent?

Nei, du er jo imot denslags, så du burde tjene Norge ved å holde deg der.

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Nei, du er jo imot denslags, så du burde tjene Norge ved å holde deg der.

Tror du hun ville flyttet til meg da?

Skrevet

Jo det teller, men ingen kan skryte av å ha drept 6-7 mill vantro de siste 30 åra?

Jeg ler av de samme tullingene og syns drap er trist, men mener ikke at det ene unnskylder det andre.

Jeg kan liksom ikke drepe et menneske fordi på Orderud ble det drept tre, liksom. Jeg må finne meg i å bli kritisert og evt tiltalt for drap likevel. Det er liksom ikke noen formildende omstendighet at andre har gjort noe verre.

Mange har gjort verre ting, det vet alle. Skal vi messe disse selvfølgelighetene hver dag som en morgenbønn på DOL og i hvert innlegg?

Når noen kjente dør skal jeg liksom ikke sørge fordi det dør så mange hver dag?

kan vi ikke holde ting fra hverandre som ikke hører sammen?

Hvorfor kaller du andres argumentasjon for messing? Det er en selvfølge å trekke paralleller i en diskusjon, referere til ting som har skjedd tidligere, enten for å bygge oppunder eller eventuelt rive ned andres påstander.

Du gjør det jo hele tiden selv.

Skrevet

Jeg sendte en til deg i går, fikk du den?

Ja - den ble jo besvart også.

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Hvorfor kaller du andres argumentasjon for messing? Det er en selvfølge å trekke paralleller i en diskusjon, referere til ting som har skjedd tidligere, enten for å bygge oppunder eller eventuelt rive ned andres påstander.

Du gjør det jo hele tiden selv.

Javel.

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Ja - den ble jo besvart også.

Å f.. jeg skal se etter. Virker ikke varslingen dah?

Skrevet

Jo - de fleste som blir utsatt for rasisme springer ikke til avisene med det.

Det er jo nettopp det de gjør!

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Selvsagt.

Jeg skal oraganisere nytt tog med paroler:

Slutt å beskylde vanlige folk som aldri har gjort noe galt for rasister!

Ikke tål rasistanklager fra antirasister! Gi dem en på trynet!

Fram med balltreet!

Skrevet

Nei, virkeligheten er "noget mer" kompleks enn "de med brun hudfarge er slemme og vi med hvit hudfarge er snille", selv om du forsøker å forfekte dette.

Hvorfor er du så opptatt av at ALLE som sier noe negativt om innvandrere er rasister?

Vet du ikke hva en rasist er?

Det er nettopp det du ikke gjør...

En rasist er en person som HATER mørkhudede pga deres hudfarge, altså som ikke tåler adoptivbarn, innvandrere med mørk hud, om de er afganere, pakistanere, svensker, dansker e.l

Har ikke i mine levedager sett ET rasistisk innlegg har på DOL. Det eneste er de som du gjør om til rasister på dine grunnlag... og de er vel ikke riktig nok satt av noen konvensjon.

Ingen her på DOL har noengang sagt noe negativt om de kvinner, barn og menn som VIRKELIG trenger å komme hit.

MEN de som kommer hit for å drive kriminalitet som Prostitusjon, narkotikaringer, menneskesmugling, slavehandel, voldteksforbryterer, terroristringer osv osv....

Det er de som kommer hit, de som trenger det greier som oftest ikke å flykte i fra landet sitt fordi de ikke har middler til det!

Min nabo, som er fra bosnia ( bor faktisk i samme etasje som en Kineser, bosnier en pakistaner og tre nordmenn) har fått lese dine innlegg Sør...

Han mener som meg og de fleste andre det at du er på ville veier, han VET hva som blir gjort i hjemlandet for at mest kriminelle skal komme til norge fordi det er her kapitalen ligger.

Men jeg vet jo åssen dette blir mottat av deg sør...

Ganske forutsigbar er du!

Skrevet

"Finnes det iblant dere, i en av byene Herren din Gud gir deg, en mann eller kvinne som gjør det som er ondt i Herren din Guds øyne, og bryter hans pakt, en som i strid med det jeg har påbudt, går bort og dyrker andre guder, bøyer seg og tilber dem eller solen eller månen eller hele himmelens hær, og dette blir meldt deg, så du får høre om det, da skal du undersøke saken nøye. Viser det seg at noe så avskyelig virkelig er gjort i Israel, skal den som har gjort ugjerningen, enten det er mann eller kvinne, føres ut til byporten og steines i hjel." [5. Mos. 17:2-5]

Jeg ser få som har tatt avstand fra dette sitatet fra bibelen.

=====

Brynjar Meling er en advokat. Han utfører en nødvendig funksjon i en rettsstat.

Er det religion du snakker om Sør? Ååååå det fikk ikke jeg med meg.. trodde det var rasisme jeg!

Er vel ikke kristen jeg vel!!!

Står ikke i staskjerka engang!

Skrevet

Hvorfor er du så opptatt av at ALLE som sier noe negativt om innvandrere er rasister?

En rasist er en person som HATER mørkhudede pga deres hudfarge, altså som ikke tåler adoptivbarn, innvandrere med mørk hud, om de er afganere, pakistanere, svensker, dansker e.l

Har ikke i mine levedager sett ET rasistisk innlegg har på DOL. Det eneste er de som du gjør om til rasister på dine grunnlag... og de er vel ikke riktig nok satt av noen konvensjon.

Ingen her på DOL har noengang sagt noe negativt om de kvinner, barn og menn som VIRKELIG trenger å komme hit.

MEN de som kommer hit for å drive kriminalitet som Prostitusjon, narkotikaringer, menneskesmugling, slavehandel, voldteksforbryterer, terroristringer osv osv....

Det er de som kommer hit, de som trenger det greier som oftest ikke å flykte i fra landet sitt fordi de ikke har middler til det!

Min nabo, som er fra bosnia ( bor faktisk i samme etasje som en Kineser, bosnier en pakistaner og tre nordmenn) har fått lese dine innlegg Sør...

Han mener som meg og de fleste andre det at du er på ville veier, han VET hva som blir gjort i hjemlandet for at mest kriminelle skal komme til norge fordi det er her kapitalen ligger.

Sør er antagelig nynazist som har funnet ut at det er mer effektivt og spille crazy "antirasist", enn og spre budskapet direkte.

Ethvert vettug menneske tvinges jo vekk fra slik ekstremisme som han oppviser, uansett hva man mener om innvandringsspøsmål i utgangspunktet.

Skrevet

Hva tror du disse vil?

"...the only "right" a sodomite has in a Chrisian Theocracy is the right to die." [Dan Gentry, of Christian Research]

"There can be no peaceful coexistence with homosexuals" [Kevin Tebedo, Exec. Dir. of CFV]

"AIDS is not just God's punishment for homosexuals; it is God's punishment for the society that *tolerates* homosexuals." [Rev. Jerry Falwell, 1993]

"God in His law requires the death penalty for homosexuals." [R.J. Rushdoony, Reconstructionist theologian, in a letter to Mel White]

*flirer* kommer du med påstander fra sektleder....

Skrevet

1 million homofile ble drept av (kristne) nazister.

Dette var jo da pga Hitlers egne legnign....... Han var jo homofil og prøvde med renskningen å utslette sine egne følelser!!!

LESE LITT SØR!!!

Skrevet

Du skriver: "En rasist er en person som HATER mørkhudede pga deres hudfarge, altså som ikke tåler adoptivbarn, innvandrere med mørk hud, om de er afganere, pakistanere, svensker, dansker e.l"

Nei, Mistera, det er bare ett eksempel på en rasist.

Her er hva Caplex skriver om rasisme:

"rasisme, syn el. holdning som bygger på antakelsen om at menneskene kan grupperes i raser hvorav enkelte er "høyerestående" og andre "laverestående". Antakelsen har intet vit. grunnlag, men brukes for å undertrykke og forfølge mennesker på grunn av deres hudfarge, religion, kultur osv"

Så du ta feil. Igjen.

Skrevet

Er det religion du snakker om Sør? Ååååå det fikk ikke jeg med meg.. trodde det var rasisme jeg!

Er vel ikke kristen jeg vel!!!

Står ikke i staskjerka engang!

Det er jo mye du ikke har fått med deg.

Skrevet

*flirer* kommer du med påstander fra sektleder....

Nettopp. Akkurat som utsagnenen er fra muslimske sektledere.

Skrevet

Dette var jo da pga Hitlers egne legnign....... Han var jo homofil og prøvde med renskningen å utslette sine egne følelser!!!

LESE LITT SØR!!!

Hva så?

Det var ikke Hitler personlig som drepte 1 million homofile, men en rekke (kristne) nazister.

Skrevet

Det er jo nettopp det de gjør!

Nei, det gjør de ikke. De fleste rasistiske angrep kommer selvsagt ikke i avisen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...