Gå til innhold

Å kutte av hende er greit, så lenge det er hjemlet i koranen

Anbefalte innlegg

Neida, men vi har da tastet med hverandre før. Jeg refererte til tidligere tråder.

Ok!

Men jeg har ikke sagt at jeg er imot de med en annen hudfarge har jeg vel, jeg kan godt gå med på at jeg har noe mot religionen deres, men muslimer finnest det overalt i verden, jeg har MEGET imot kristne også jeg, slik jeg er imot Jehovas, livets kilde osv...

Ergo jeg er imot påtvunget religion, noe jeg mener både islam og kristendommen er... I likhet med sektene som lurer mennesker som er langt nede inn i et enda værre helvet...

Jeg selv er vel det man kan kalle en norrønsk hedning, med tilbøyeligheter til wiccaner, da jeg driver å healer...

Fortsetter under...

• Svar 179
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

70

• Ulv I Faarikaal

58

• Mistera

23

• Grip

17

Mest aktive i denne tråden

De sitatene du kommer med bekrefter ikke dine falske påstander. I o m at de er falske, finnes ikke grunnlag for dem.

Hvorfor lyver du hele tiden?

Det er morsomt når du benekter det du vitterlig har skrevet.

Er det noen andre som har stjålet nicket ditt?

Ulv I Faarikaal

Nei, du trakasserer asylsøkere, muslimer, jøder, innvandrere osv i det uendelige.

Dine løgner, f eks jøder:

Når var det jeg nevnte jøder utenom det jeg har sagt om at de er et velutdannet folk?

Nå må du stille konkret med noe negativt jeg har skrevet om jøder for å bevise din påstand.

Det finner du ikke, fordi jeg ikke interesserer meg for dem som folk. Tror ikke jeg interesserer meg for noen andre folk enn norske. Det er ingen skam å være patriot.

Dine løgner, f eks jøder:

Når var det jeg nevnte jøder utenom det jeg har sagt om at de er et velutdannet folk?

Nå må du stille konkret med noe negativt jeg har skrevet om jøder for å bevise din påstand.

Det finner du ikke, fordi jeg ikke interesserer meg for dem som folk. Tror ikke jeg interesserer meg for noen andre folk enn norske. Det er ingen skam å være patriot.

Igjen, UiF, det er faktisk totalt irrelevant om det er jøder, muslimer eller kinesere du trakasserer.

Annonse

Ulv I Faarikaal

Igjen, UiF, det er faktisk totalt irrelevant om det er jøder, muslimer eller kinesere du trakasserer.

Igjen sør, så deltar jeg i en legal debatt. Du liker ikke mine meninger og trakasserer meg for å få meg og andre vekk fra arenaen, som du vil ha for deg selv så du kan påvirke opinionen i fred med dine syke innfall.

Men det går ikke.

Gi opp. Jeg vil alltid være her, om bare for å oppta din tid.

Igjen sør, så deltar jeg i en legal debatt. Du liker ikke mine meninger og trakasserer meg for å få meg og andre vekk fra arenaen, som du vil ha for deg selv så du kan påvirke opinionen i fred med dine syke innfall.

Men det går ikke.

Gi opp. Jeg vil alltid være her, om bare for å oppta din tid.

Nei, jeg skriver til deg fordi du trakasserer grupper som muslimer, jøder, innvandrere, osv.

Å sammenligne nazisme og islam slik er like idiotisk som å påstå at alle kristne er nazister, eller å påstå at alle nordmenn er rasister.

Der tar du feil.

I alle land hvor islam dominerer, finner du de klare likhetstrekk mellom islam og nazisme..som jeg tidligere har påvist.

Det er mulig du kjenner en muslim som hevder han/hun er tilhenger av menneskerettigheter og demokrati, men det forandrer ikke realitetene.

Islam praktiseres over alt som en svinsk, ideologisk kraft med klare paraleller til nazismen.

Der tar du feil.

I alle land hvor islam dominerer, finner du de klare likhetstrekk mellom islam og nazisme..som jeg tidligere har påvist.

Det er mulig du kjenner en muslim som hevder han/hun er tilhenger av menneskerettigheter og demokrati, men det forandrer ikke realitetene.

Islam praktiseres over alt som en svinsk, ideologisk kraft med klare paraleller til nazismen.

*gjesp*

Du gjentar ditt vås til det kjedsommelige, uten at det blir "sannere" av den grunn.

Det eneste du demonstrerer er din egen uvitenhet om emnet.

Det om asylsøkere var vel forrige uke. Du har skrevet utallige innlegg om muslimer.

Med dine tusener på tusener av innlegg med kritikk av kristne og kristendom, er det påfallende å se din irritasjon over at noen uttaler seg negativt om islam.

Din forkjærlighet for totalitære islam blir meeeget tydelig.

Med dine tusener på tusener av innlegg med kritikk av kristne og kristendom, er det påfallende å se din irritasjon over at noen uttaler seg negativt om islam.

Din forkjærlighet for totalitære islam blir meeeget tydelig.

Nei, jeg kritiserte RELIGIONER (som kristendom, islam, osv) på en side for debatt om LIVSSYN.

Det er noe helt annet enn å kritisere "muslimer", "innvandrere", eller "kristne" (og da særlig i et land hvor disse gruppene er i sterkt mindretall).

Annonse

Nei, jeg kritiserte RELIGIONER (som kristendom, islam, osv) på en side for debatt om LIVSSYN.

Det er noe helt annet enn å kritisere "muslimer", "innvandrere", eller "kristne" (og da særlig i et land hvor disse gruppene er i sterkt mindretall).

Tror du virkelig at du kan se religion adskilt fra religionens tilhengere? En besynderlig unnskyldning for å kunne drive din trakassering av kristne.

Hvilken trakassering av kristne?

Det er jo ikke ukjent for de med litt fartstid fra dol, at du i årevis stort sett drev med "diskusjoner" med kristne (tusenvis av innlegg), og sterkt bidro til å få livssyn-forumet stengt....ikke minst fordi mange oppfattet dine skriverier som ren trakassering.

Det er jo ikke ukjent for de med litt fartstid fra dol, at du i årevis stort sett drev med "diskusjoner" med kristne (tusenvis av innlegg), og sterkt bidro til å få livssyn-forumet stengt....ikke minst fordi mange oppfattet dine skriverier som ren trakassering.

Faktisk ikke - jeg vet om minst to kristne som tvertimot sa de respekterte meg fordi selv om jeg var uenig i kristendommen, så følte de at jeg respekterte dem.

Faktisk ikke - jeg vet om minst to kristne som tvertimot sa de respekterte meg fordi selv om jeg var uenig i kristendommen, så følte de at jeg respekterte dem.

Hvorfor så all den harme på grunn av noen angrep på islam?

(Mitt hovedpoeng er jo at islam er en totalitær ideologi)

Hvorfor så all den harme på grunn av noen angrep på islam?

(Mitt hovedpoeng er jo at islam er en totalitær ideologi)

Fordi du gir fundamentalistene det perfekte alibi når de påstår at "nordmenn hater muslimer uansett".

Du gjør livet nærmest umulig for en muslim som enten vil tolke koranen "humant", eller vil bryte ut.

Samt at hyling om at "de andres religion er langt verre enn min" er generelt lite overbevisende - uavhengig av hvem sitt "fotballag" du heier på!

Præhæh...tvillingreligioner :-)

Det finnes vel ingen religioner/kulturer det er en slik avgrunn mellom, som mellom islam og kristendom.

Dessuten er den originale nazismen ingen kraft i dag. Den representeres av noen tullinger du kan telle på en hånd.

Islam er den nye nazismen, verdens raskest voksende religion og ødelegger nasjoner og mennesker i økende tempo.

Hvis du kan komme med noen kildehenvisninger etc. som støtter den påstanden der, så vil jeg bli veldig overrasket. Min påstand: Islam og den "opprinnelige" kristendommen er det minimal forskjell på. Dette er jo nå jødedommen, noe som burde tilsi at islam og jødedommen er veldig like.

Forskjellen ligger vel i de kulturene som kaller seg henholdsvis kristne og muslimske. Men det blir ikke veldig korrekt når du stadig henviser til "islam" i seg selv, og ikke tar med det faktum at det er kulturene som skaper og former religionene.

"........................"

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...