Gå til innhold

To skjermer, med skrivebordet fordelt på de to

Anbefalte innlegg

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Er det noen av dere som bruker to skjermer?

Noen erfaringer?

Jeg har nå to 15-tommers LCD koblet til samme PC, i stedet for en 19 tommer. Det virker for meg bedre, og er i praksis som to PC-er med hver sin skjerm. Vinduer kan dras fra den ene over på den andre, og f eks et vindu på hver skjerm.

Finnes det spill som bruker to eller fler skjermer?

Skrevet

Jeg har i alle år brukt to skjermer (2x21") på Mac-ene mine. Den ene skjermen (venstre) som hovedskjerm og den andre (høyre) til alle paletter osv.

Skrevet

Det er mange spill som støtter to skjermer. Spiller ikke selv, så jeg har ikke oversikt over nøyaktig hvilke det gjelder.

Skrevet

Jeg har i alle år brukt to skjermer (2x21") på Mac-ene mine. Den ene skjermen (venstre) som hovedskjerm og den andre (høyre) til alle paletter osv.

DET er nerdete det ;)

Skrevet

DET er nerdete det ;)

Nææ.. det er praktisk.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...