Ulv I Faarikaal Skrevet 17. januar 2004 Skrevet 17. januar 2004 Er det noen av dere som bruker to skjermer? Noen erfaringer? Jeg har nå to 15-tommers LCD koblet til samme PC, i stedet for en 19 tommer. Det virker for meg bedre, og er i praksis som to PC-er med hver sin skjerm. Vinduer kan dras fra den ene over på den andre, og f eks et vindu på hver skjerm. Finnes det spill som bruker to eller fler skjermer? 0 Siter
Vincent Skrevet 17. januar 2004 Skrevet 17. januar 2004 Jeg har i alle år brukt to skjermer (2x21") på Mac-ene mine. Den ene skjermen (venstre) som hovedskjerm og den andre (høyre) til alle paletter osv. 0 Siter
citoyen Skrevet 17. januar 2004 Skrevet 17. januar 2004 Det er mange spill som støtter to skjermer. Spiller ikke selv, så jeg har ikke oversikt over nøyaktig hvilke det gjelder. 0 Siter
soleil Skrevet 19. januar 2004 Skrevet 19. januar 2004 Jeg har i alle år brukt to skjermer (2x21") på Mac-ene mine. Den ene skjermen (venstre) som hovedskjerm og den andre (høyre) til alle paletter osv. DET er nerdete det 0 Siter
Vincent Skrevet 19. januar 2004 Skrevet 19. januar 2004 DET er nerdete det Nææ.. det er praktisk. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.