Gjest jompeguri Skrevet 17. januar 2004 Skrevet 17. januar 2004 Med det samme jeg var ny her på (begynner å bli lenge siden nå) så trodde jeg at en del av disse kranglefantene satt inne med en god del kunnskaper på spesielle områder. Når jeg innimellom har sjekket hva de skriver opp mot pålitelige kilder viser det seg at de faktisk ofte ikke har peiling på hva de skriver om. Dette gjelder Dolstorheter som: Ulven, Grip, Mr.Khan, tristamento og i særdeleshet Sør. Den greieste av disse gælningene er faktisk Ulven. Tidligere var det en hottentott som het SierDuDet, men han har roa seg :-) mvh 0 Siter
Anki Skrevet 17. januar 2004 Skrevet 17. januar 2004 Og ellers...? Du har ikke glemt pillene i dag eller noe..? 0 Siter
Gjest økonom Skrevet 17. januar 2004 Skrevet 17. januar 2004 Hvis man har som formål å lære noe, bli klokere, delta i en saklig debatt e.l., da er det en del tråder man bør holde seg unna, ja. Men de du nevner kan være svært på høyden når de har tid/lyst og ikke primært er ute for å more seg. 0 Siter
huufsa Skrevet 17. januar 2004 Skrevet 17. januar 2004 Jeg føler med deg... Håper det retter seg, -lykke til! 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 17. januar 2004 Skrevet 17. januar 2004 Skal vi gifte oss? Jeg har campingvogn. 0 Siter
Prozak Skrevet 17. januar 2004 Skrevet 17. januar 2004 Skal vi gifte oss? Jeg har campingvogn. Spørsmålet er: Har du grilldress? ".................." 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 18. januar 2004 Skrevet 18. januar 2004 Spørsmålet er: Har du grilldress? ".................." Jess. Med andre ord kalt trygdedress. Og forkle med vindruer på. 0 Siter
Prozak Skrevet 18. januar 2004 Skrevet 18. januar 2004 Jess. Med andre ord kalt trygdedress. Og forkle med vindruer på. Wow! Det er nesten så jeg frir til deg :-) "...................." 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 18. januar 2004 Skrevet 18. januar 2004 Wow! Det er nesten så jeg frir til deg :-) "...................." Døh... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.