Gå til innhold

Det er nesten ikke til å fatte...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei,

Det burde du vel skrive som et innlegg på "Foreldre-Småbarn" - det er der de fleste navne-trådene ligger.

Med vennlig hilsen

Jojo, men det er her de fleste utlendingstrådene ligger, og jeg tenkte jeg skulle være først ute for engangs skyld.

..... går stille i dørene, jeg orker ikke gjenta meg selv, men mohammed er norsk han å siden han er født i norge:)

Faktisk ikke, Mistera.

Hvis Mohammeds foreldre er født i utlandet, så er han offisielt fremdeles "innvandrer".

Og alt etter foreldrenes nasjonalitet, så kan han faktisk risikere å bli utvist fra Norge til et land han aldri har vært i, og hvis språk han overhodet ikke snakker.

Med vennlig hilsen

Annonse

Med andre ord så puler muslimer mer enn kristene;-)

Min teori er at de puler på faen for å irritere en og annen nordmann, og så har jungeltelegrafen i deres miljø sørget for at de, også på faen, har avtalt å kalle alle guttebarn for Mohammed :)

Min teori er at de puler på faen for å irritere en og annen nordmann, og så har jungeltelegrafen i deres miljø sørget for at de, også på faen, har avtalt å kalle alle guttebarn for Mohammed :)

Hvis det ikke er verre ting folk gjør for faenskap enn å pule og kalle resultatet Mohammed - så sier jeg bare pul i vei!

Kan det samtidig irritere noen, så er jo ingen ting bedre. Å ha det deilig og samtidig irritere vettet av noen da må jo bare være det ultimate:-)

Hvis det ikke er verre ting folk gjør for faenskap enn å pule og kalle resultatet Mohammed - så sier jeg bare pul i vei!

Kan det samtidig irritere noen, så er jo ingen ting bedre. Å ha det deilig og samtidig irritere vettet av noen da må jo bare være det ultimate:-)

Ja, de må jo få lov til å pule! :)

Det jeg egentlig finner mest merkelig her er at det er så sabla mange som kaller unga sine for Mohammed.

Disse utlendingene eier rett og slett ikke fantasi!

Veldig mange muslimer har navnet som enten fornavn eller mellomnavn. Det er naturlig.

Det er ikke alle inngrodde norske som kaller gutten sin Aleksander.

Derfor blir statistikken sånn.

Annonse

Faktisk ikke, Mistera.

Hvis Mohammeds foreldre er født i utlandet, så er han offisielt fremdeles "innvandrer".

Og alt etter foreldrenes nasjonalitet, så kan han faktisk risikere å bli utvist fra Norge til et land han aldri har vært i, og hvis språk han overhodet ikke snakker.

Med vennlig hilsen

stemmer ikke det sør.... Et barn som er født på et norsk sykehus av foreldre med innvandrer bakgrunn med oppholdstilatelse i norge er som nordmann å regne.... Ikke gidd å kverruler her! Har nettopp skrevet oppgave om dette, som ble bestått med glans!!!

Gleder du deg ikke til jeg kommer inn i politikken, statsvitenskapen osv... Sør? Er ikke lenge igjen nå.... *flirer ondskapsfullt*

stemmer ikke det sør.... Et barn som er født på et norsk sykehus av foreldre med innvandrer bakgrunn med oppholdstilatelse i norge er som nordmann å regne.... Ikke gidd å kverruler her! Har nettopp skrevet oppgave om dette, som ble bestått med glans!!!

Gleder du deg ikke til jeg kommer inn i politikken, statsvitenskapen osv... Sør? Er ikke lenge igjen nå.... *flirer ondskapsfullt*

Men han får ikke norsk statsborgerskap av den grunn, og er derfor ikke nordmann.

Hvis han begår en forbrytelse med en strafferamme (bemerk - strafferamme, ikke idømt straff) på over 6 måneder, så kan han fremdeles utvises.

Med vennlig hilsen

er vel forskjell på å være "regnet som nordmann" og det å være norsk statsborger...

en liten digresjon forøvrig; adoptivbarn er jo norske statsborgere, men i folkeregisteret står de oppført som innvandrere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...