Gå til innhold

Synst dere det er greit at vi utrydder vår fauna?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor skulle jeg det?

Har jeg gjort det?

Nei, du har ikke gjort det. Men i lys av dine frekvente innvandringsfiendtlige utsagn på DOL, ville jeg bare forsikre meg om at du ikke ga skylden for ev. forringelse av faune på innvandrere flest.

• Svar 121
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

35

• Mistera

24

• Prozak

12

• Grip

5

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Nei, du har ikke gjort det. Men i lys av dine frekvente innvandringsfiendtlige utsagn på DOL, ville jeg bare forsikre meg om at du ikke ga skylden for ev. forringelse av faune på innvandrere flest.

Har ikke hatt noen innvandrer fiendentlige innlegg på DOL!

Det er bare Sør som påstår dette! At jeg er rasist!

Jeg ønsker de som trenger det hjertelig velkommen!

Men jeg vil ikke at landet vårt skal oversvømmes med med voldtekstforbrytere, konemishandlerer, terrorister ol.

Har selv blitt voldtatt av en med muslimsk opprinnelse, jeg ble knivstukket, voldtatt og han lot meg ligge igjen for å dø, i retten la han skylden på at han ikke sjønnte at dette ikke var lov, det kunne ikke forventes at han skulle kunne lovene, at jeg bad om det selv, jeg bad om det selv, eheee jeg bare gjikk der jeg og ble overfallt.... jeg sliter MEGET den dag i dag pga dette, selv om det er mange år siden, jeg har fysiske arr både på sjelen og kroppen som aldri kommer til å bli kvitt, har selv prøvd å ta livet av meg flere ganger, jeg sjønner ikke hvorfor han ikke bare drepte meg i steden for å la meg lide reste av livet mitt!

Om du ikke sjønner at hver gang jeg møter denne personen på gata, i butikken, på pubben osv... han gjorde livet mitt om til et fengsel, og jeg er redd den dag idag... Han slapp unna uten straff, bevisene var ikke nok for retten! En skamfert kropp var ikke nok!

Han skylde på grusomheter i hjemlandet, hva kan jeg skylde på!

Jeg dømmer heller ikke andre som kommer fra samme land, men jeg dømmer dem som bruker fortiden sin til å skade andre!

Når du stadig hører om andre som er i samme situasjon som deg, og som har opplevd det samme, så må man jo ha rett til å hate... Men det har ikke gjort det bedre at det skjer til stadighet, men jeg vil heller ikke at norske nordmenn med samme tendenser skal gå fri, jeg liker ikke dem heller... kall meg gjerne rasist da!

Men ikke mot en hudfarge, men mot de som kommer hit for å bedrive kriminalitet, prostitusjon, drap, voldtekt osv!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...