Gå til innhold

Deppa!

Gjest Veldig Deppa

Anbefalte innlegg

Gjest Veldig Deppa
Skrevet

Hei alle sammen!

Dagen i dag har vært helt grusom.

Nå sitter jeg her og klarer ikke å slutte å gråte.

Jeg klarer ikke å være alene.

Ikke nå.

Har en depresjon for tiden og det er helt grusomt.

Har klump i halsen hele tiden,angst.

Klarer ikke å sove om nettene,ligger bare og tenker.

Og i dag sjedde det noe grusomt og på samme dag som sambo er bortreist.

Alt bare falt sammen.

Sitter her og hvet ikke hva jeg skal gjøre for å få slappet av og få sove.

Jeg vet dette ble i feil forum, men jeg ville ha svar fra dere ikke fra NHD.

Jeg trenger bare noen gode råd akkurat nå.

MVH

Gjest Dropper nicket i natt
Skrevet

Skjønner jævlig godt hvordan du har det. Jeg er midt oppe i en helvetes situasjon selv og har kommet meg inn i en skikkelig depresjon. Det tar på å skulle være den sterke, og være søppelbøtte for alle andres frustrasjoner i tillegg til at du skal takle hverdagen med økonomi og mellommenneskelige forhold som er ganske jævlige. Sitter halve natten og rører uten å få søvn eller å ha noen å prate med. Selv om jeg har mange rundt meg er jeg likevel alene om du skjønner.Bruker Sobril daglig, og i natt har jeg tatt meg et glass i tillegg for å kunne finne litt ro.

Det er kanskje ikke svaret du ønsket deg, for jeg er ikke akkurat i posisjon til å være en støtte for andre akkurat nå, men det er kanskje greit for deg å vite at du ikke er alene? Vi to er blandt mange der ute som har det sånn, og vi vet at vi har kommet opp av gjørmen før ikke sant?

Takk for at du skrev dette innlegget. Jeg synes det var godt å høre at jeg ikke sitter alene med slikt og at det var noen jeg kunne klage litt til som vet hvordan det er.

Håper du tar vare på deg selv og sender noen gode tanker. Jeg sender gjerne noen tilbake og håper ting skal ordne seg for både deg og meg og alle som sitter og har det slik.

Skrevet

Hei.Jeg vet hvordan du har det nå,er der selv i perioder.Mitt råd til deg er,prat om det,få det ut.Du trenger ører og forståelse.

Kizza1365380506
Skrevet

God morgen, håper du føler deg bedre idag. At du fikk sove til slutt. Ting ser ofte litt anderledes ut når man har sovet på det.

Klem fra

Skrevet

Jeg føler med deg, unner ingen å ha det sånn..

Går det bedre nå, eller er det likedan?

Kanskje du burde ta kontakt med fastlegen din, og la ham henvise deg videre til psykiater/psykolog. Bedre å finne ut av problemene sine enn å gå sånn..

Det virker som du skulle gjort noe med problemene dine.

Håper det går bedre med deg, lykke til videre..

Klem

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...