Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Av og til dukker det opp en kvise-lignende utvekst midt på mitt høyre lår. Det starter med en liten rød prikk, og blir etterhvert en blodfylt liten utvekst som er vond å trykke på. Det ser nesten ut som en kvise, men når den er på sitt verste, så er den helt blodfylt og mørk rød. Har prøvd å stikke hull på den, og da bare blør jeg kraftig fra den. Lar jeg den være så forsvinner den etter en ukes tid, for så å dukke opp igjen en annen gang. Fryktelig merkelig. Jeg trener endel, kan det ha noen sammenheng der? Dersom jeg trener mye så mener jeg (er ikke sikker ennå) at den dukker opp hyppigere. Begynner jo nesten å lure på om jeg har for mye blod i kroppen, og at det vil ut på ett eller annet vis. :o)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/13318-vond-kvise-p%C3%A5-l%C3%A5ret/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei igjen...

Har lest "tipset" ditt, og kjenner meg ikke igjen i det hele tatt. Ikke er jeg overvektig, ikke svetter jeg mye, armhulene har jeg aldri hatt noen utvekster i, heller ei på innsiden av lårene...

Alt jeg har er en blodlig utvekst midt på ene låret som er veldig vond å ta på, og som kommer og går i ujevne mellomrom.

Med hilsen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...