Gå til innhold

Har dere gifteringen på ALLTID?

Anbefalte innlegg

Grunnen for at jeg spør, er at jeg får dårlig samvittighet de gangene jeg tar den av.

Har aldri gått med ringer, og synes at det er ubehagelig å ha noe på fingrene. Av og til tar jeg den av fordi jeg hovner opp i hendene. Når vi har sex, tar jeg den alltid av.

Grunnen for at jeg får dårlig samvittighet noen ganger, er at jeg også liker å flørte, og da kan folk tro at jeg har tatt den av i hensikt. Men alle de jeg flørter med, vet at jeg er gift. Jeg flørter aldri med folk jeg ikke kjenner.

Mannen min tar den ALDRI av, selv om han burde hatt den av i arbeidstiden sin pga fare for at den skal henge seg opp i noe.

Hva med dere?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/133211-har-dere-gifteringen-p%C3%A5-alltid/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har hvertfall på meg forlovelsesringen hele tiden, så da blir det vel det samme med gifteringen...

Den var veldig plagsom i begynnelsen, særlig siden jeg omtrent aldri har gått med ringer før. Nå legger jeg ikke så mye merke til den, men det er litt rart å ha den på.

Jeg er litt redd for å ta den av, for jeg er redd jeg mister den... SÅ lenge den sitter på fingeren, sitter den vel relativt trygt...

Annonse

gurine1365380552

Tok av gifteringen da jeg gikk gravid for vel tre år siden, og siden har den vært på og av. Nå er jeg neimen ikke helt sikker på hvor den er... i tillegg har gubben lagt sin ring på et lurt sted...Men det er mange lure steder i huset her gitt! Nå henger vi sammen som erteris da, og ingen tviler vel egentlig på at vi hører sammen. Men det er jo litt dumt da, kanskje jeg skulle ta en opprydding og håpe de fremdeles passer..:-)

Ja, vi har dem alltid på.

Ubehagelig? En blir jo vant med det, da. Husker at jeg kjente den hele tiden i begynnelsen, men det tok ikke lang tid før jeg ikke kjente den engang.

Den eneste gangen jeg har hatt den av, var da jeg var høygravid og fikk en del vann i kroppen. Da måtte jeg ta den av pga. at legen mente det ville være skadelig/farlig å ha dem på. Da hadde jeg den i et smykke rundt halsen.

Men ellers tar jeg den aldri av. Den er en del av meg.

:)

Jeg liker ikke å gå med ringer generelt, så jeg bruker min giftering sporadisk.

Prøver å passe på å ta den på meg når jeg skal på byen eller på reise uten ektefelle, som en litt hyggelig gest.. ;o)

Mannen min har den alltid på. Men jeg tror han lever greit med at jeg er deltidsbruker, selv om han mener det ser ut som om han er utro når vi er ute sammen og bare han har ring på. ;o)

Annonse

Ja, ringen er alltid på! Føler noe mangler hvis jeg tar den av.

Eneste gangene den har vært av, har vært på slutten av graviditetene, når jeg har vært hoven i fingrene. Så snart hevelsen har gått ned etter fødslene, har jeg tatt den på igjen.

Tror aldri mannen min har tatt den av!

Nå nærmer tredje fødsel seg, og tiden for å la ringen hvile i skapet....:-(

Tar den av og til av på jobb, for der må jeg vaske hendene hele tiden+ha god hygiene (vi skal helst ha ringene av, jobber innen helse). Mannen min tar den aldri av, og vil ikke at jeg skal ta den av heller. Han kommenterer det..

Kan du ikke bare ha ringen i et kjede rundt halsen da?

Nei, mannen min tok den av en stund etter bryllupet, han liker overhodet ikke å gå med smykker. Jeg brukte min et par år etter ham, men siden jeg ikke ville se ut som en gift kvinne ute med en annen mann, tok jeg den også av! He-he, har et par venninner som synes vi er så FRYKTELIG uromantiske som ikke bruker ringer, men det bryr jeg meg overhodet ikke om!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...