Jorunn Skrevet 19. januar 2004 Skrevet 19. januar 2004 Både meg og min mann har jobber som ikke er forenelige med å bære ringer, så han har den aldri på og jeg bruker den bare i friperiodene mine. 0 Siter
Gjest kakel Skrevet 19. januar 2004 Skrevet 19. januar 2004 Tar den bare av når jeg baker brød med hendene,og hvor ofte er det liksom? hehe 0 Siter
Reg@l Skrevet 19. januar 2004 Skrevet 19. januar 2004 Tar den av om det er fare for å henge seg opp i noe, ellers har vi den på. 0 Siter
laban Skrevet 19. januar 2004 Skrevet 19. januar 2004 Ingen av oss liker å ha noe på fingrene, og begge ville hatt hyppige tilfeller da vi måtte tatt dem av (pga. jobb og hobbyer hvor det er ubehagelig å ha ring på). Så vi lot være å kjøpe gifteringer. Man MÅ ikke, man blir gift allikevel! 0 Siter
Aishana Skrevet 20. januar 2004 Skrevet 20. januar 2004 Nei noen ganger kaster jeg den så det suser i veggen. Akkurat i dag skulle jeg gjerne kasta den fra et stup. Drittlei!!! Ellers har jeg den alltid på. 0 Siter
Gjest gerder Skrevet 20. januar 2004 Skrevet 20. januar 2004 Nei, jeg bruker ikke min. Men så har vel ikke du akkurat noe forhold til mannen din heller da? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.